پیش بازی؛

مصاف با هوادار در حضور هواداران ویژه

از دیدارهای معوقه هفته ششم لیگ برتر، استقلال تهران در ورزشگاه آزادی میزبان هوادار خواهد بود.

به گزارش دبل استار، در دیدارهای معوقه هفته ششم لیگ برتر، استقلال تهران در ورزشگاه آزادی میزبان هوادار خواهد بود، دیداری که شاید آخرین بازی استقلال در آزادی باشد.

نکو در اندیشه تثبیت صدرنشینی

هفته گذشته استقلال با مس رفسنجان ساکت الهامی دیدار کرد و با گل بخودی کسی ها از روی ارسال سعید مهری موفق شدند با سه امتیاز به تهران بازگردند.

پس از اتمام فیفادی و بازگشت تمام بازیکنان استقلال به اردوی آبی‌ها حالا نکونام با خیالی آسوده تر بر مسائل تاکتیکی و چینش ترکیب دلخواه خود تمرکز می‌کند تا بهترین استفاده را از این میزبانی مقابل هوادار ببرد. در حال حاضر چیزی که مربی استقلال را به نمایش و نتیجه بهتر امیدوار می‌کند، بازگشت آرمین سهرابیان از بند مصدومیت و عملکرد مناسب ایمان سلیمی است چرا که با مصدومیت سهرابیان، دژ دفاعی آبی‌ها دچار کمبود مهره شده بود. جدا از بازگشت این مدافع، روی فرم بودن مهرداد محمدی شاید بهترین خبر برای نکونام باشد زیرا با رفتن محبی و قایدی عملا در پست وینگر استقلال احساس نیاز می‌کرد. پس از این‌ها مشخص نبود تکلیف بلانکو برای این بازی است که در میان نکات مثبت، این مورد منفی خواهد بود که احتمال کمی وجود دارد تا او در این دیدار حضور داشته باشد.

در مجموع باید این دیدار را ٣ امتیاز در دسترس و نسبتا آسان تلقی کرد که قطعا نکونام و یارانش به خوبی از این موضوع آگاه خواهند.

فکری باز هم به نکونام رسید

شاید آخرین دیداری که محمود فکری و جواد نکونام روبروی یکدیگر قرار گرفته‌اند به لیگ بیستم بازمی‌گردد که استقلالِ فکری به فولادِ نکونام در اهواز دیدار کردند و نتیجه آن شکست برای آبی‌ها بود. باختی که شاید هنوز فکری آن را فراموش نکرده و حالا به دنبال جبران است، اما عملکرد و نتایج این چند هفته تیم هوادار تحت هدایت فکری که داشته چندان امیدوار کننده نبوده است و در واقع با وجود خط دفاع مستحکم استقلال، مهاجمان هوادار کار دشواری برای رسیدن به دروازه این تیم دارند.

با این حال فوتبال قابل پیش بینی نیست و باید دید نتیجه این دیدار چه رقم خواهد خورد.

آخرین تقابل

آخرین تقابل هوادار و استقلال به دور برگشت فصل گذشته بازمی‌گردد که آبی‌ها با ۶ گل هوادارِ ساکت الهامی را در هم کوبیدند و یکی از پرگل ترین دیدارهای فصل قبل را رقم زدند.

وضعیت در جدول

استقلال با پنج بازی، ۴ برد، ١ یک شکست و بدون تساوی با ١٢ امیتاز در صدر جدول قرار دارد.
هوادار با شش بازی، ١برد، ٣ شکست و ٢ تساوی، ۵ امتیازی است و رتبه ١١ جدول را به خود اختصاص داده است.

 

منبع خبر : راضیه شیروانی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11627

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها