تقابل مثلث طلایی بهترین ورژن استقلال در دهه ۹۰

جواد نکونام سرمربی باشگاه استقلال در حالی روبروی نساجی مازندران قرار می‌گیرد که سرمربی نساجی مهدی رحمتی کاپیتان سال‌های پیش استقلال می باشد.

به گزارش دبل استار، استقلال و نساجی مازندران در حالی فردا در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند که سرمربیان دو تیم بازیکنان سابق استقلال و تیم ملی بودند که اکنون در کسوت سرمربیگری روبروی هم قرار خواهند گرفت.

جواد نکونام سرمربی باشگاه استقلال در حالی روبروی نساجی مازندران قرار می‌گیرد که سرمربی نساجی مهدی رحمتی کاپیتان سال‌های پیش استقلال می باشد.

حنیف عمران زاده مدافع سال‌های پیش استقلال بعنوان مربی به مهدی رحمتی در نساجی کمک می کند و تقابل رحمتی و عمران زاده با تیم سابق خود از نکات دیدنی این دیدار خواهد بود.

تقابل این ۳ بازیکن، هواداران استقلال را به یاد یکی از بهترین تیم‌های استقلالی می اندازد که چیزی نمانده برای سومین بار قهرمان آسیا شود.

رحمتی، نکونام و عمران زاده آخرین نسلی از ستاره های استقلال هستند که لیاقت قهرمانی آسیا با استقلال و رسیدن به ستاره سوم را داشتند، اما با کارشکنی و برنامه ریزی های بد آن زمان فدراسیون و سازمان لیگ هر چند روز یکبار برای استقلال بازی گذاشتند تا استقلال ریکاوریش را در هواپیما و آسمان انجام دهد و نتواند قهرمان شود.

به هر حال استقلال از ابتدا تاکنون خود تیم‌های پرستاره زیادی داشته که بنظر این نسل آخرین تیمی بود که در همه پست هایش دو بازیکن بزرگ داشت و اکنون اکثر آن‌ها در کسوت مربیگری مشغول آموزش به نسل جدید جوانان این مرز و بوم می باشند.

هواداران استقلال ۳شنبه بدون تردید با تشویق و قدردانی از حنیف عمران زاده و مهدی رحمتی از زحمات آنها برای سالها بازی در استقلال تشکر خواهند کرد و آنها را تشویق خواهند کرد تا فرهنگ خود را نشان دهند.

حنیف، رحمتی و نکونام چه در استقلال باشند و چه در تیم‌های دیگر، برای همیشه ستارگان بزرگ استقلال خواهند ماند و مورد حمایت گسترده هواداران قرار خواهند گرفت.

منبع خبر : محسن بهره دار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=13099

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها