آمار جالب استقلال در برابر نساجی؛

آبی‌ها بدون باخت در لیگ برتر در برابر تیم رحمتی

استقلال در لیگ برتر مقابل نساجی بهترین عملکرد را داشته است.

به گزارش دبل استار، در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران فردا استقلال و نساجی در چهارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

اگر بخواهیم نگاهی به آمار تقابل دو تیم استقلال و نساجی داشته باشیم این دو تیم تاکنون ۱۴ بار در رقابت های مختلف به مصاف هم رفتند که ۸ بار آن در لیگ برتر بوده است و آبی‌ها در همه این دیدارها امتیاز به دست آوردند.

از لیگ هجدهم تا لیگ بیست و دوم آبی‌ها در برابر نساجی ۷ برد و تنها یک تساوی به دست آوردند و موفق شدند در برابر این تیم بهترین عملکرد را داشته باشند.

استقلال تاکنون موفق شده است در این دیدارها ۲۰ بار دروازه نساجی را باز کند و تنها ۷ بار دروازه خود را باز شده ببیند این آمار جالب و مثبت بدون شک در روحیه استقلالی‌ها تاثیر بسزایی دارد و می‌تواند آبی‌ها را به دیدار فردا امیدوار کند.

در لیگ بیست و دوم استقلال موفق شد در بازی رفت با نتیجه ۳ بر صفر از سد نساجی عبور کند و در دیدار برگشت نیز موفق شد با یک گل این تیم را از پیش رو بردارد.

حالا فردا در دیدار رفت لیگ بیست و سوم از ساعت ۱۷:۳۰ بار دیگر استقلال در برابر نساجی قرار خواهد گرفت جواد نکونام و مهدی رحمتی سرمربی‌های دو تیم که هر دو در استقلال با هم همبازی بوده اند فردا به هم خواهند رسید و باید دید چه نتیجه‌ای در پانزدهمین دیدار این دو تیم رقم خواهد خورد.

منبع خبر : مهرداد یاراحمدی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=13097

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها