وعده خوشحال کننده خطیر برای استقلالی‌ها

علی خطیر با اطمینان از بازگشت استقلال به لیگ قهرمانان آسیا صحبت به میان آورده اما نباید بدهی به خارجی‌ها را نیز ساده گرفت و ممکن است هرلحظه باشگاه استقلال با یک پرونده جدید مالی مواجه شود.

به گزارش دبل استار، تیم حقوقی باشگاه استقلال در تلاش است تا به سرعت موانع موجود بر سربازگشت به لیگ قهرمانان آسیا را از پیش‌رو بردارد. غیبت استقلال در لیگ قهرمانان آسیا تا همین‌جا هم که دو هفته از بازی‌ها گذشته و استقلال دراین رقابت حضور نداشته برای مسئولان این باشگاه بشدت گران تمام شده و بسیاری از هواداران این باشگاه غیبت در آسیا را دستمایه‌ای برای نقدهای تند علیه مدیران این باشگاه کرده‌اند.

خطیر دراین راستا صبحت‌های کوتاهی با ایران ورزشی انجام داده است: «اجازه نمی‌دهیم هیچ بدهی به خارجی‌ها باقی بماند تا خدای ناکرده دوباره باعث حذف از لیگ قهرمانان آسیا شود. من و همکارانم در باشگاه استقلال درحال بررسی مواردی از این دست هستیم تا اگر بازیکن یا مربی خارجی شکایتی انجام داده که موجب اعلان حکم از سوی فیفا علیه باشگاه استقلال شود، ما آن را پیگیری کرده و بدهی را پرداخت کنیم تا موضوع بدهی باعث حذف دوباره استقلال از آسیا نشود. تا زمانی که قرار است پرونده استقلال از سوی کمیته تعیین وضعیت بررسی شود، مجدانه پیگیر این موضوع خواهیم بود و دیگر اجازه نمی‌دهیم استقلال به دلیل داشتن بدهی خارجی از آسیا کنار گذاشته شود. موضوع بدهی به ساپینتو را هم پیگیری خواهیم کرد تا دیونی که به این مربی باقی مانده باعث حذف ما از آسیا نشود.» خطیر به گفتن این جمله نیز تأکید کرده است: «هواداران استقلال مطمئن باشند فصل بعد تیم محبوب‌شان مقابل ستاره‌های جهان که در لیگ‌های عربی بازی می‌کنند به میدان خواهد رفت و شاهد حضور استقلال در مسابقات آسیایی خواهیم بود.»

با توجه به اظهاراتی که خطیر انجام داده اولاً باید منتظر تسویه حساب با همه خارجی‌ها بود و در مرحله بعد تأیید مدارک استقلال از سوی کمیته تعیین وضعیت که درهمین فدراسیون فوتبال مدارک را ارزیابی خواهند کرد. استقلال علاوه بر ساپینتو باید تکلیف بدهی به آمانوف و سیلوا را هم مشخص کند تا بدهی به این دو بازیکن خارجی نیز موجب رد مدارک ارسالی از سوی باشگاه استقلال به کمیته تعیین وضعیت نشود.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11188

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها