دفاع عضو هیات‌مدیره باشگاه استقلال از نکونام در کمیته انضباطی

کمتر از 24 ساعت بعد از اظهارات سرمربی استقلال، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال وارد عمل شده و همان‌طور که نکونام پیش‌بینی کرده بود، این مربی را تا صدور رای مقتضی، از همراهی تیم خود در مسابقات محروم کرد.

به گزارش دبل استار، تیم فوتبال استقلال در حالی جمعه شب در یک بازی جنجالی با یک گل از سد آلومینیوم اراک عبور کرد که جواد نکونام، سرمربی استقلالی‌ها که تیمش در دقایق پایانی بازی با اخراج مرادمند ۱۰ نفره شده بود، در پایان این دیدار و در نشست خبری از خجالت رضا مهدوی، داور این دیدار درآمده و در بخشی از صحبت‌های خود اظهار داشت: «دارم به این فکر می‌کنم که چه چیزی بگویم تا فردا نگویند تا اطلاع ثانوی محروم هستی. چیزی هم نگوییم درست نیست چون هواداران و خانواده‌هایمان یک به یک پیغام می‌دهند این چه نوع داوری است. واقعیتش این است که به خدا، به دین خسته شده‌ام و دیگر نمی‌دانم چه چیزی بگویم. آقای هوادار استقلال حواس‌تان باشد، تیم‌مان باید با خیلی چیزها دعوا کند. اینجا باید روبه‌روی همه چیز بایستیم. تیم‌های دیگر بدون هیچ جنگی سه امتیاز می‌گیرند.» این در صورتی است که کمتر از ۲۴ ساعت بعد از اظهارات سرمربی استقلال، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال وارد عمل شده و همان‌طور که نکونام پیش‌بینی کرده بود، این مربی را تا صدور رای مقتضی، از همراهی تیم خود در مسابقات محروم کرد.

در این مورد شنیده می‌شود فرشید سمیعی، عضو حقوقی هیات‌مدیره باشگاه استقلال که خود در زمان مدیران قبلی، عهده‌دار کمیته حقوقی باشگاه بود راسا وارد عمل شده تا با نوشتن لایحه‌ای مستدل و قوی، از سرمربی این باشگاه در کمیته انضباطی دفاع کند. گفتنی است استقلالی‌ها امیدوار هستند تا رای کمیته انضباطی شکسته و سرمربی جوان این تیم بتواند در دیدار هفته نهم این تیم درمقابل شمس آذر قزوین، روی نیمکت بنشیند.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11859

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها