نتایج بازیهای این هفته در کل به سود استقلال است

تیم فوتبال استقلال مقابل شمس آذر متوقف شد و اگر بخواهد مقابل تراکتور به همان شرایط بازی کند انتظار نتیجه خوب نمی تواند داشته باشد.

به گزارش دبل استار، آخرین دیدار تیم‌های استقلال و تراکتور که یک دیدار تشریفاتی بود، با پیروزی پرگل هفت یک استقلال به اتمام رسید، اما به طور حتم پیکار روز شنبه دو تیم شرایط متفاوتی دارد و جواد نکونام می‌داند که تیمش مقابل تراکتور باید به مراتب بهتر و کم اشتباه‌تر از روز بازی با شمس آذر قزوین باشد.

اگر استقلال مثل آن روز پر اشتباه بازی کند قطعاً تراکتور تیمی نیست که از فرصت‌ها استفاده نکند. در این دیدار اکثر بازیکنان تراکتور انگیزه‌های زیادی دارند از حسین پورحمیدی گرفته تا امیرحسین حسین زاده که در فصل نقل و انتقالات می‌خواست به استقلال برود، اما راهی تراکتور شد.

استقلال در قزوین مثل دیدار با هوادار دو گل خورد و در نهایت نتوانست بازی را ببرد، اما بازی با تراکتور به مراتب سخت‌تر و سنگین‌تر است و استقلال حتماً باید نسبت به دیدار قبلی فکری به حال ضعف هایش کند. شاگردان خمز تیمی پرمهره هستند و پیش‌بینی می‌شود شاهد یک جنگ تمام عیار در میانه میدان و سایر نقاط زمین باشیم.

استقلال فصل گذشته سه بار به مصاف تراکتور رفت که حاصل آن یک باخت، یک پیروزی در وقت‌های اضافه و در جام حذفی و سرانجام یک پیروزی پرگل در دیداری تشریفاتی بود، اما شک نکنید که بازی روز شنبه با همه این بازی ها فرق دارد. دیداری که می‌تواند باعث ادامه صدرنشینی استقلال شده و یا پیام‌آور شادی برای سایر مدعیان قهرمانی باشد.

فردای بازی استقلال و تراکتور، پرسپولیس هم در دیداری سنگین به مصاف سپاهان می‌رود و نتایج این هفته می‌تواند در کل به سود استقلال باشد، اما به شرط آن که شاگردان جواد نکونام از سد تراکتور عبور کنند.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12096

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها