نیاز واقعی سوگلی‌ها در آسیا

بخش مهمی از امتیازات این فصل پرسپولیس روی اشتباهات داوری به دست آمده است.

به گزارش دبل استار، این روزها همه پیشکسوتان پرسپولیس متفق‌القول در مصاحبه با روزنامه ها و سایت های وابسته به جریان اصلی در فوتبال ایران این جور القاء می کنند که پرسپولیس در خط حمله مشکل دارد و باید برای لیگ قهرمانان آسیا و حتی لیگ برتر یک مهاجم بزرگ خارجی خریداری کند.

یحیی گل محمدی در مصاحبه ای درباره خرید دروازه بان خارجی و قرض دادن مهدی عبدی به تراکتور، اینطور عنوان کرد که هدف آنها خرید بازیکن برای خط حمله می باشد و بخاطر همین در درون دروازه از دروازه بان داخلی برای ذخیره بیرانوند استفاده خواهد کرد.

پرسپولیس در سه بازی لیگ ۳ گل به ثمر رسانده که دو گل آن را مدافعان در شرایط آفساید و یک گل دیگر را صادقی بر روی اشتباه دروازه بان تراکتور به ثمر رساند.

با این وجود و با توجه به اینکه پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال کشورمان با گل های آفساید که دیگر برای همه فوتبال دوستان عادی شده چه با مهاجم و چه بدون مهاجم گلزنی می کنند و بهتر است تا مدیریت باشگاه پرسپولیس بیشتر از این که بفکر خرید مهاجم خارجی باشد به فکر خریدن داور و کمک هایش در آسیا باشد.

پرسپولیس در آسیا اگر فکری به حال داوران نکند و با توجه به اینکه در آسیا از مرحله اول از سیستم “وار” استفاده می شود، بنظر بزرگترین مهاجمان خود را از دست داده است و آسیا هم دیگر اینگونه نیست که همه در برابر قانون برابر باشند و بعضی برابرتر

بنابراین تیم قرمزپوش پایتخت بیشتر از مهاجم به یک کوبل داوری هماهنگ که آموزش دیده کمیته داوران باشد، نیازمند است.

منبع خبر : محسن بهره دار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10167

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها