اکبری: بی‌ثباتی به استقلال ضربه می‌زند

پیشکسوت باشگاه استقلال نسبت به بی ثباتی این تیم انتقاد جدی کرد.

به گزارش دبل استار، یدالله اکبری در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال استقلال پیش از شروع فصل بیست‌وسوم لیگ برتر، اظهار داشت: تیم در پیش‌فصل با تمام توان تمرین می‌کند و شاید در بازی‌های ابتدایی نتواند با صد درصد توان به میدان برود، اما هواداران باید صبر و از تیم حمایت کنند تا تیم به نقطه دلخواهش برسد.

وی افزود: بدون شک بی‌ثباتی مدیریتی به استقلال و هوادارانش ضربه می‌زند. نمی‌دانم چرا تصمیم‌گیران در حق استقلال نامهربانی می‌کنند. بازیکنان باید بی‌توجه به این مسائل با تفکر قهرمانی تمرین کنند و کار خودشان را پیش ببرند. لزومی ندارد که سالی دو بار مدیرعامل  استقلال تغییر کند. اگر انتخاب افراد بهتر صورت بگیرد طبیعتاً ثبات نفرات بیشتر خواهد شد و این مشکلات برای تیم پیش نمی‌آید. مشکلات اخیر مدیریتی استقلال نتیجه بی‌ثباتی است.

پیشکسوت باشگاه استقلال به تسنیم یادآور شد: در زمان ما وقتی استقلال به کسی پیشنهاد می‌داد بازیکنان بلافاصله استقبال می‌کردند، اما در حال حاضر شرایط اقتصادی به گونه‌ای است که بازیکن به شرایط و پیشنهاد مالی بیشتر توجه می‌کند. طبیعتاً وقتی پیشنهاد مالی بهتری دریافت کند، بازیکن ترجیح می‌دهد سراغ آن برود. متاسفانه مسائل مالی باعث شد استقلال نتواند در بازار نقل‌وانتقالات رقابت کند و چند بازیکن مدنظرش با باشگاه‌های دیگر به توافق رسیدند.

اکبری با ارزیابی بازیکنان و پست‌های مورد نیاز استقلال، عنوان کرد: به نظرم استقلال نیازمند جذب حداقل دو مهره تاپ و سطح بالاست. یک بازیکن در پست پلی‌میکر یا همان هافبک بازیساز و یک بازیکن تمام‌کننده در خط حمله، مورد نیاز است تا به جای بازیکنانی که از استقلال جدا شدند، جانشینان خوبی  وارد ترکیب شوند.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=9798

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها