برترین پاسورهای آبی در فصول اخیر

حدس زدن نام بهترین پاسورهای اخیر تیم استقلال کار سختی نیست.

به گزارش دبل استار، استقلال در تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران از همه نظر در صدر جدول کلی لیگ برتر قرار دارد. استقلال در ۴ فصل اخیر یکبار قهرمان لیگ برتر شده و چند رکورد را در این ۴ ساله شکسته است و ما در این گزارش به بهترین پاسور گل‌های استقلال در ۴ فصل اخیر خواهیم پرداخت.

“مهدی قایدی”(۱۵)
مهدی قایدی در ۴ فصل اخیر در دو فصل برای استقلال به میدان رفته که در هر دو فصل بهترین بازیکن استقلال و گلزن و گلساز این تیم بوده است. قایدی در دو فصلی که در استقلال بود با محمود فکری و فرهاد مجیدی یک فصل را پشت سر گذاشت و ۹ گل به ثمر رساند.قایدی فصل بعد به امارات رفت و سپس بعد از یک فصل بصورت قرضی به استقلال برگشت. قایدی با ۱۲ گل در فصل پیش فقط یک گل با آقای گلی لیگ برتر فاصله داشت. او در کنار گلزنی، بهترین گلساز استقلال نیز بوده و با ۱۵ پاس گل بهترین گلساز استقلال در این ۴ فصل بوده و در صدر بهترین پاسور گل‌های استقلال قرار دارد.

“مهدی مهدی پور” (۱۳)
مهدی مهدی پور در این چند فصلی که در استقلال بازی می کند، یکی از گلسازترین بازیکنان استقلال، بخصوص از روی ضربات ایستگاهی بوده است. مهدی پور با ۱۳ پاس گل در چند فصل گذشته بعنوان دومین پاسور گل در استقلال شناخته می شود. مهدی پور ۲۱ بازی تا پایان فصل فرصت دارد تا با افزودن به تعداد پاس گل های خود، رکورد ۱۵ پاس گل استقلال را در این ۴ فصل بشکند و به تنهایی در صدر جدول بهترین گلسازهای استقلال قرار گیرد.

“آرش رضاوند”(۷)
رضاوند بعنوان یک هافبک میانی از زمان استراماچونی از سایپا به استقلال پیوست. رضاوند بیشتر از این که یک هافبک گلساز و گلزن باشد، یک هافبک جنگنده و تخریبی در میانه میدان، وظیفه توپ گیری و قطع توپ را به عهده دارد.آرش رضاوند با ۷ پاس گل و ۵ گل در این سال‌ها در رده سوم گل سازترین بازیکنان استقلال قرار دارد. آرش رضاوند در زمان نکونام بیشترین گل های خود را در یک نیم فصل برای فولاد به ثمر رسانده است و باید منتظر ماند که آیا آرش در این فصل به تعداد گل‌ها و پاس گل‌های خود اضافه می کند یا خیر

“کوین یامگا”(۵)
کوین یامگا بازیکن فرانسوی استقلال می باشد که سومین فصلی است که برای استقلال به میدان می رود. یامگا با بازی در پست مهاجم، وینگر، مدافع راست، وینگ بک برای استقلال بطور کلی یک آچار فرانسه برای مربیان استقلال می باشد. یامگا در ۳ فصل گذشته ۵ پاس گل به هم تیمی های خود داده و اکنون در رده چهارم گلسازترین بازیکنان استقلال در این ۴ فصل می باشد و بنظر او می تواند در ادامه لیگ به تعداد گل‌ها و پاس گل های خود بیفزاید. یامگا در این ۳ فصلی که برای استقلال به میدان رفته به ازای هر پاس گل ۴ گل به ثمر رسانده و اکنون با ۲۰ گل بهترین گلزن خارجی استقلال در لیگ برتر می باشد. یامگا بیشتر از این که گلساز باشد، یک گلزن می باشد و از همه مهمتر اینکه یامگا یک بازیکن مسئولیت پذیر می باشد که در هر پستی از او استفاده شده، بهترین عملکرد خود را انجام داده است.

با نگاهی به پاسورهای گل استقلال در این فصل به این نتیجه می رسیم که استقلال از نبود یک پلی میکر رنج برده و باید منتظر ماند که استقلال چگونه این مشکل را حل خواهد کرد.

 

منبع خبر : محسن بهره دار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12275

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها