ستار همدانی:

حالا دیگر همه سبک فوتبال استقلال با جواد نکونام را می‌شناسند

پیشکسوت استقلال گفت: استقلال در نیم فصل اول خوب نتیجه گرفت اما این همان چیزی بود که هواداران انتظار داشتند و نباید از نتیجه خوب این تیم تعجب کرد

به گزارش دبل استار، ستار همدانی بازیکن اسبق استقلال، درباره عملکرد استقلال در نیم فصل اول لیگ برتر اظهار داشت: برخلاف آنهایی که تصور می‌کردند استقلال نمی‌تواند در فصل جاری لیگ برتر نتایج خوبی بگیرد من با توجه به اسامی نفراتی که در این تیم می‌دیدم حتم داشتم با یک برنامه‌ریزی درست استقلال می‌تواند نتایج دلخواه هوادارانش را بگیرد که این اتفاق هم رخ داد. حتی استقلال می‌توانست در هفته‌های گذشته به جای کسب چندین تساوی پشت سر هم با یک برد در این حد فاصل خودش را از این هم در جایگاه بهتری قرار بدهد ولی با این همه استقلال نتیجه بدی نگرفت و شاید بتوان گفت انتظارات را برآورده کرد.

بازیکن قدیمی استقلال درباره دیدار آخر این تیم مقابل پیکان گفت: متاسفانه در این بازی ما دو نیمه متفاوت را از استقلال دیدیم. در نیمه اول تیم پیکان بسیار با انگیزه‌تر و بهتر کار کرد در حالی که انتظار می‌رفت استقلال بتواند چنین شرایطی را مقابل یک تیم پایین جدولی ارائه بدهد اما به هر نمی‌توان انگیزه‌های یک تیم پایین جدولی مقابل استقلال را نادیده گرفت. در نهایت استقلال در نیمه دوم با تکیه بر تجربه و توان فنی بازیکنان بزرگی که در اختیار دارد توانست نتیجه دلخواهش را بگیرد اما این تیم باید بداند که با این شرایط نمی‌تواند در نیم فصل دوم باز هم مثل نیم فصل اول نتایج خوبی بگیرد چرا که حالا دیگر همه این تیم را می‌شناسند و از سبک فوتبال استقلال با جواد نکونام آشنایی دارند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: اگر جواد نکونام دوست دارد در اولین فصل حضورش در استقلال به عنوان قهرمانی برسد باید در ۲۴ ساعت ۲۰ ساعت کار کند و تمام وقتش را صرف این تیم کند تا بتواند نتیجه دلخواهش را بگیرد. در این صورت می‌تواند یک اتفاق خوب و بزرگ را در کارنامه مربیگری اش ثبت کند.

وی همچنین درباره تعطیلات پیش رو در آستانه برگزاری مسابقات جام ملت‌های آسیا گفت: این بهترین فرصت برای استقلال است تا بتواند خودش را برای نیم فصل دوم از هر نظر آماده کند. قطعاً با اضافه شدن یکی دو مهره در خط هافبک و حمله این تیم قادر خواهد بود در دور برگشت هم نتایج خوبی بگیرد که امیدوارم در نهایت به قهرمانی منجر شود. هرچند که قهرمان شدن برای این استقلال با این شرایط اصلاً چیز دور از دسترسی نیست.

منبع خبر : خبر ورزشی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=13311

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها