بیانیه فدراسیون فوتبال عربستان پس از انصراف الاتحاد

فدراسیون فوتبال عربستان با انتشار اطلاعیه ای تصمیم گیری در خصوص دیدار الاتحاد این کشور با سپاهان ایران را به کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذار کرد.

به گزارش دبل استار، فدراسیون فوتبال عربستان پس از آنکه تیم فوتبال الاتحاد این کشور از برگزاری مسابقه با سپاهان امتناع ورزید اقدام به انتشار بیانیه‌ای کرد.

این مسابقه قرار بود روز دوشنبه از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شود. اما در حالی که چند دقیقه بیشتر به آغاز مسابقه باقی نمانده بود تیم عربستانی وارد زمین نشد و ورزشگاه را ترک کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

«فدراسیون فوتبال عربستان اتفاقات مسابقه الاتحاد و میزبانش سپاهان را که قرار بود روز دوشنبه برگزار شود از نزدیک دنبال می‌کند. فدراسیون فوتبال عربستان به نوبه خود از تمایل کنفدراسیون فوتبال آسیا برای برگزاری این مسابقه در شرایط مناسب تمجید می‌کند.

این موضوعی است که نمایندگان فدراسیون فوتبال عربستان که تیم فوتبال الاتحاد را در سفر به ایران همراهی می‌کردند نیز مورد توجه قرار داده‌اند. فدراسیون فوتبال عربستان تمام اقدامات لازم را برای حمایت از الاتحاد انجام خواهد داد و به طور قانونی از حقوق باشگاه دفاع می‌کند.»

 

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11133

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها