به دنبال آقای مقصر!

روز گذشته به عنوان یکی از بدترین و مفتضحانه ترین روزهای تاریخ فوتبال ایران ثبت شد.

به گزارش دبل استار، در جهان هر هفته هزاران بازی در کشورهای مختلف جهان برگزار می‌شود و هیچکس هم متوجه این که کدام تیم میزبان و کدام مهمان بوده‌اند، نمی شود.در هر هفته بازیهای بزرگ داخلی و قاره ای و حتی جهانی بین تیم‌ها که دشمنی بزرگی از قدیم با هم دارند، برگزار می‌شود و گاه بین هواداران دو تیم هم درگیری هایی بین هم و یا بین هواداران با پلیس انجام‌ می شود که در نهایت با دخالت نیروهای امنیتی به پایان می رسد.

رقابت‌های باشگاه ها در آسیا قدمت بسیار قدیمی دارند و کشورمان هم از زمان پیدایش فوتبال از تیم های بزرگ و کوچک ملی و باشگاهی پذیرایی و بقولی میزبانی کرده است. میزبانی رقابت‌ها در جهان و آسیا چند سالی بود که بخاطر بیماری کرونا به میزبانی یک کشور ثابت برگزار می شد و بازیهای باشگاهی بین تیم‌های ایران و عربستان بخاطر مسائل سیاسی بین دو کشور در کشور ثالث برگزار می شد تا این فصل که قرار شد تیم‌های دو کشور در زمین خود از تیم‌های همگروه خود میزبانی کنند.

بعد از بازی پرسپولیس و النصر همه از چمن ورزشگاه آزادی گلایه کردند و همه فکر کردند که این آخرین مشکل مسئولان ورزش و بخصوص فوتبالی در میزبانی از تیم ها بوده و به غیر از مشکل چمن دیگر مشکلی وجود ندارد تا اینکه عصر یکشنبه کلیپ هایی از کارگرانی که در استادیوم آزادی چمن‌ها را به هم وصله و پینه می کردند، منتشر شد و بلافاصله این فیلم همه گیر و جهانی شد و با کامنت نیمار و تعجبش از این چمن، توجه بیشتر هواداران فوتبال در جهان را به آن جلب کرد. انگار همه فکر می کردند که این مشکل چمن از قبل بوده و دیگر نباید به آن پرداخت تا اینکه دوشنبه سرمربیان دو تیم نساجی و الهلال برای مصاحبه مطبوعاتی قبل از بازی به سالن کنفرانس مطبوعاتی ورزشگاه آزادی رفتند که در میان مصاحبه مهدی رحمتی برق ورزشگاه آزادی به کلی قطع شد و رحمتی هر چه منتظر ماند که ادامه کنفرانس مطبوعاتی خود را برگزار کند که هیچ اتفاقی نیفتاد.

بعد از رفتن برق، انگار مشکلات روز دوشنبه تمامی نداشت و سرمربی الهلال در حالی که با آسانسورها خواست که زودتر به سالن کنفرانس برود، بدلیل خرابی آسانسورها او مجبور شد که با پله ها به سالن و جلسه مطبوعاتی برود. باشگاه الهلال در حالی برای آخرین تمرین خود در ورزشگاه آزادی حاضر شده بود که بدلیل نبود تیرک در حال ترک ورزشگاه بود که با اصرار مسئولان و آوردن تیرک های آماده به تمرینات خود ادامه دادند. دوشنبه انگار قرار نبود با مشکلاتش تمام شد که خبر رسید که بازیکنان الاتحاد در زمین چمن حاضر نشده و قرار است تا بازی با نیم ساعت تاخیر شروع شود و در نهایت هم با تایید و تکذیب شروع بازی، بالاخره بازی کنسل شد و الاتحاد ورزشگاه فولادشهر را به مقصد فرودگاه ترک کرد و بازی هم با تایید ای اف سی کنسل شد تا بالاخره ای اف سی مشخص کند که حق با کدام تیم است و آیا سپاهان به اولین ۳ امتیاز خود می رسد یا الاتحاد به دومین ۳ امتیاز خود در دومین هفته می رسد.به هر حال و با وجود همه این مشکلات، هیچکس مشکلات و کم کاری های روز دوشنبه که بنظر باید آن را دوشنبه سیاه نام نهاد، نمی پذیرد و معلوم نشد که مسئول این همه کم کاریها کیست و آیا بالاخره کسی بخاطر این کم کارهای استعفا یا اخراج می شود و یا جایزه هم می گیرند. بنابراین استعفا،اخراج یا جایزه دادن باعث نمی شود که این آبروریزی فراموش شود و متاسفانه کسی که به مردم جواب نمی دهد و کسانی که این روزها بسیار ناراحت و خشمگین هستند، جوانان این کشور هستند که دوست ندارند مورد طعنه و سرزنش مردم دیگر کشورها قرار گیرند.

 

منبع خبر : محسن بهره دار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11135

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها