آرمان بهترین از نظر فنی و اخلاقی

شرایط آرمان رمضانی در استقلال هم از لحاظ فوتبالی و هم اخلاقی قابل قبول است.

دبل استار – آرمان رمضانی بدون تردید اکنون مورد احترام همه هواداران استقلال و تیم‌های دیگر می باشد.او از زمانی که در یک نقل‌وانتقالات زمستانی از رقیب قدیمی به استقلال پیوست، باعث تعجب هواداران استقلال شد و هواداران استقلال خیلی به او دل خوش نشان ندادند و شاید دلیل این که به او نیز حمله نکردند، یکی آمدن از تیم رقیب و دیگری این فرهاد مجیدی به بازی او بسیار اعتماد داشت.او با زدن گل‌های نهم به هواداران ثابت کرد که انتخاب فرهاد بدون دلیل نبوده است و بخاطر گلش مقابل شهرخودرو همیشه در یاد هواداران استقلال مانده است.

آرمان رمضانی ابتدای فصل در لیست خروجی جواد نکونام هم قرار گرفت و او هم بدون هیچ مصاحبه ای وسایل خود را جمع کرد و بدون اینکه برای باشگاه مشکلی درست کند در حال ترک باشگاه و پیوستن تیم جدیدش بود که نکونام وقتی متوجه شد که مدیریت باشگاه استقلال قصد خرید بازیکن برای استقلال را ندارد، از او خواست تا به تمرینات گروهی بازگردد و آرمان بلافاصله مانند یک سرباز به تمرینات بازگشت تا خود را به نکونام ثابت کند.

آرمان ابتدا در ترکیب نکونام جایی نداشت، اما با تلاش و تمرینات مستمر خود را به کادرفنی ثابت کرد و در بازی با آلمینیوم روی ارسال مهری اولین گل ۳ امتیازی خود را در این فصل به ثمر رساند تا بعد مدتها دوباره برای استقلال گلزنی کند.

آرمان در این فصل در کنار مهرداد محمدی مثمرثمرترین بازیکن استقلال بوده اند که با ۳ گل و ۳پاس گل بهترین بازیکن استقلال بوده است.
رمضانی در بازی جمعه شب مقابل صنعت نفت آبادان با پاس رو به بیرون باعث برتری استقلال مقابل حریف آبادانی خود شد تا استقلال در آزادی همه تیم‌ها را از دم تیغ بگذراند.

او به همه بازیکنان جوان و باتجربه ثابت کرد که خواستن توانستن است و نکته مهم دیگر این که او با تلاش و کوشش خود تعصبش را به هواداران استقلال ثابت کرده است و مثل بعضی بازیکنان این نسل نیست که در فضای مجازی از تعصب دم بزند.

آرمان بهترین بازیکن استقلال از نظر فنی و اخلاقی و تعصب می باشد و همین دلایل می تواند، آرمان را الگوی بسیاری از جوانان عاشق فوتبال کند.

 

نویسنده خبر : محسن بهره دار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=13492

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها