احتمال حضور تورس در جمع شاگردان نکونام

بازیکن اسپانیایی مد نظر استقلال، در پایتخت کشورمان حاضر شد.

به گزارش دبل استار ، پس از توافق نهایی با گوستاوو بلانکو، باشگاه استقلال برای جذب یک بازیکن خارجی دیگر تلاش کرد اما هنوز گزینه قطعی آبی‌ها مشخص نیست.

باوجود اینکه پیش از این اخبار موثقی درمورد توافق استقلال و عمرو ورده (بازیکن مصری) اما گفته می‌شود او به دلیل برخی مشکلات قادر به خروج از کشور قبرس یا مصر نیست و به همین خاطر به نظر می‌رسد استقلالی شدن او کمرنگ شده است.

روبرتو تورس بازیکن سابق تیم فولاد خوزستان، گزینه‌ای بود که پیش از مذاکره با وردا، مذاکراتی را با استقلال داشت اما برخی اتفاقات او را از تیم آبی تهران دور و به گل گهر سیرجان نزدیک کرد. با اینحال گفته می‌شود صحبت‌های جدیدی با این بازیکن اسپانیایی انجام شده که بازگشتش به تیم نکونام را پررنگ کرده است.

هافبک اسبق تیم اوساسونا امروز فیلمی را در فضای مجازی منتشر کرد که نشان می‌دهد در تهران است و این اتفاق می‌تواند شایعه مذاکرات جدید با استقلال قوی تر کند.

به این ترتیب باید منتظر ماند و دید که آیا با دور جدید تمرینات آبی‌ها شاهد حضور تورس در جمع شاگردان نکونام خواهیم بود یا خیر، البته گفته می‌شود در صورت قطعی شدن عدم حضور ورده یا تورس در استقلال، این باشگاه طبق خواسته سرمربی به سراغ گزینه خارجی جدید خواهد رفت.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10481

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها