بیانیه استقلال و عبارتی به یاد ماندنی

البته که ما شبیه هم نیستیم، به هزار و یک دلیل که برای ما باعث افتخار است

به گزارش دبل استار، بیانیه های دو باشگاه استقلال و پرسپولیس جلوه های خیلی از مسائل را مشخص کرد و یکی از این موارد افتخاری است که در باشگاه استقلال است و در تیم رقیب وجود ندارد.
دلایل زیادی برای افتخار کردن به تیم آبی وجود دارد که می توان ساعت ها درباره آن نوشت فقط چند مورد از این دلایل را در این مطلب بیان خواهیم کرد.
با بردن نام استقلال بدون شک تنها افتخار، افتخار و افتخار دیده می‌شود تیمی که بدون حمایت از بیرون و داخل، بدون خواهش و تمنا از عوامل بیرون از مستطیل سبز نتیجه را مشخص می کند و برای افتخارات خود تلاش می کند.
استقلال در بیرون از کشور و در آسیا یکی از این های پر افتخارترین تیم های قاره کهن است، دو قهرمانی، دو نایب قهرمانی و سه عنوان سومی نشان دهنده این افتخارات است.
استقلال هرگز برای قهرمانی های خود دست به دامن عوامل پشت پرده نشد و هرگز با شارلاتان بازی نخواست نتیجه را عوض کند، آبی ها همیشه با جوانمردی و عزت نتایج خود را بدست آوردند.
آبی ها هرگز نخواستند داور نتایج بازی را برای آن ها مشخص کند اتفاقی که در تیم رقیب به کرات دیده شده است و تجلی آن در همین چند هفته ابتدایی لیگ ۲۳ بوده است.
از چهار برد سرخ ها در لیگ جدید بدون شک دو برد آن تقدیمی از طرف دوران بود برای تیم گل محمدی تا آن ها بر عکس فصل قبل از ابتدا به فکر امتیاز گرفتن خارج از میدان مسابقه باشند.
افتخارات داخلی استقلال با تیم رقیب قابل قیاس نیست اگر بخواهیم قهرمانی های پر حرف و حدیث چند سال اخیر سرخ ها را فاکتور بگیریم می بینیم که استقلال در قهرمانی لیگ برتر، جام حذفی بالاتر از رقیب است.
استقلال در لیگ برتر ۹ قهرمانی بدست آورده است و در جام حذفی نیز با ۷ قهرمانی بهترین نتیجه را دارد که نسبت به رقیب بالاتر است و موفق شده است رکورد های خود را حفظ کند.
بدون شک آن مطلبی که در بیانیه استقلال آمده است سراسر حق است و این آبی ها هستند که هرگز شبیه سرخ ها نخواهند شد و این تفاوت سراسر افتخار است و غرور.

منبع خبر : مهرداد یاراحمدی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10586

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها