سرلک، سرباز خاص تیم ملی!؟

بازی ندادن امیر قلعه نویی به میلاد سرلک، بر ابهامات دعوت این بازیکن به اردوی تیم ملی افزود.

به گزارش دبل استار، تیم ملی فوتبال ایران در دیدار تدارکاتی خود به میزبانی بلغارستان موفق شد با تک گل محمد محبی این تیم را در خانه شکست دهد. تیم ملی درحالی به مصاف بلغارستان رفت که پیش از آن انتقادهایی نسبت به بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی صورت گرفت و حجم بیشتر انتقادها در رابطه با دعوت شدن میلاد سرلک بود. بازیکنی که به یک باره اعلام شد مجوز بازی او تا یک ماه تمدید شده و در نتیجه مشکلی برای همراهی پرسپولیس ندارد. سرلک از یکم شهریور به طور رسمی سرباز وظیفه محسوب می‌شد و حتی دعوت شدن او به تیم ملی هم کمکی برای معاف شدنش نمی‌کرد. از این رو باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که میلاد سرلک پس از تمدید مجوز بازی تا تاریخ یکم مهر ماه در خدمت تیم خواهد بود.

درحالی که ابهامات این تمدید مجوز بازی سرلک رفع نشده بود نام او در لیست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی دیده شد. برخی معتقد بودند دلیل دعوت شدن سرلک نه به واسطه معافیت از سربازی، بلکه به دلیل مشکلات کمبود مهره در خط هافبک تیم ملی بوده است. بر این اساس انتظار می‌رفت تا دست کم هافبک پرسپولیس در مقابل بلغارستان که یک دیدار تدارکاتی بود به میدان رود اما نه تنها در ترکیب اولیه تیم حضور نداشت، که در نیمه دوم هم جز بازیکنان تعویضی نبود و تمام نود دقیقه بازی را از روی نیمکت تماشاگر بود.

بازی نکردن سرلک به دو جهت بحث برانگیز است. اولین مورد به باشگاه پرسپولیس بازمی‌گردد که چطور صحبت از تمدید مجوز بازی این بازیکن شد و حتی در بیانیه شان خطاب به استقلال از طی شدن مراحل قانونی برای او گفتند؟ در واقع اگر اطمینان خاطری در این خصوص وجود داشته است چطور بازیکنی که در کافا حضور نداشت به یک باره در این فیفادی به تیم ملی دعوت شده است؟
دومین مورد متوجه آقای سرمربی است و به گفته ایشان اگر سرلک شایسته حضور در تورنومنتی چون جام‌جهانی بوده، به چه دلیل حتی یک دقیقه هم در زمین مسابقه برابر بلغارستان حاضر نشد؟

 

منبع خبر : راضیه شیروانی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10587

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها