وقتی مسئول تدارکات پیراهن اشتباهی به نژادمهدی داد!

امشب در بازی مس و استقلال اتفاقات شگفت انگیزی افتاد که پوشیدن اشتباهی پیراهن توسط بازیکن مس یکی از آنها بود.

به گزارش دبل استار، در این بیست و دو فصل برگزاری لیگ برتر فوتبال ایران عجایب بسیاری دیده و شنیده‌ایم اما امشب موردی رخ داد که به اتفاقات عجیب این لیگ اضافه کرد.

در فوتبال روز و مدرن حال‌ حاضر، پیش از شروع مسابقه نام تمامی بازیکنان اعم از ترکیب ثابت نمیکت ذخیره در لیستی به ناظران بازی ارائه می‌شود و هنگام تعویض حین بازی شماره بازیکن روی تابلو تعویض نمایان می‌شود.

پس از ثبت تاریخی یک تصویربرداری و پخش زنده با کیفیتی در حد دهه های گذشته، اتفاق عجیبی که در جریان بازی استقلال و مس رفسنجان رخ داد، تغییر ناگهانی پیراهن و شماره یک بازیکن بود.

محمد نژادمهدی بازیکن مس رفسنجان که از ابتدای مسابقه پیراهن شماره ۵ را بر تن داشت، اواسط بازی پیراهن خود را عوض کرد و یک پیراهن دیگر با شماره ٢ پوشید.

در پایان بازی استقلال و مس رفسنجان تصاویری مبنی بر اینکه محمد نژادمهدی پیراهنی با شماره دیگری به تن کرده بیرون آمد.
در کنفرانس خبری پس از بازی مدیر رسانه‌ای مس در این خصوص توضیح داد که اشتباه تدارکات تیم باعث شده بود تا به جای شماره ۵، پیراهن شماره ٢ به این بازیکن داده شود. سوژه‌ای که از لنز دوربین عکاسان دور نماند و پیش از توضیحات مدیر رسانه‌ای این تیم پر از ابهام بود.

بحث اشتباه در پیراهن و شماره بازیکنان پیش از این به تابلوی تعویض ها ختم می‌شد اما امشب و در جریان این بازی یک مسئول تدارکات به دلیل تشابه دو شماره دچار اشتباه شد و اتفاق جالب و عجیبی رقم خورد.

 

منبع خبر : راضیه شیروانی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11304

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها