سپاهان و استقلال؛ یادآور گل‌های دقیقه نودی

در تاریخ دیدارهای استقلال و سپاهان چند گل دقیقه نودی به ثمر رسیده است.

به گزارش دبل استار، استقلال و سپاهان بدون تردید حساسترین بازی هفته سوم می باشد. این بازی از چند نظر یکی از بازی های مهم می باشد که دلیل نخست آن، مدعی بودن دو تیم در همه فصول و این فصل تاکنون می باشد. دلیل دیگر اینکه دو تیم در کنار پرسپولیس تاکنون دو بازی اول فصل خود را با برد پشت سر گذاشته اند و پیروزی در این دیدار از نظر روحی و روانی و امتیازی به نفع تیم برنده می باشد.

استقلال و سپاهان در طول لیگ برتر تاکنون ۴۴ بار در مقابل هم قرار گرفته اند که استقلال ۱۶ برد و سپاهان ۱۵ برد و ۱۳ بازی هم با نتیجه مساوی به پایان رسیده است.

استقلال و سپاهان در طول دیدارهای خود در لیگ برتر یادآور گل‌های دقایق پایانی در لیگ برتر می باشد که به چند نمونه آنها اشاره می کنیم.

در لیگ ششم و در حالی که صمد مرفاوی سرمربی استقلال بود و بازی با نتیجه ۱بر۱ در جریان بود، استقلال با گل دقیقه ۹۰ میثم بائو ۲بر۱ به برتری رسید.

در فصل دهم و در حالی که بازی با یگ گل بسود سپاهان بود، سیدصالحی در دقیقه ۹۰ بازی را ۱بر۱ مساوی کرد.

در لیگ دوازدهم در حالی که سپاهان با گل نویدکیا با یک گل پیش بود، در دقیقه ۹۳ با گل بخودی ایران نژاد بازی ۱بر۱ مساوی شد.

در لیگ چهاردهم و در حالی که بازی تا دقایق پایانی ۱بر۱ مساوی بود، استقلال در دقیقه ۹۲ با ضربه ایستگاهی امید ابراهیمی در آزادی بازی را ۲بر۱ به نفع استقلال کرد.

در لیگ شانزدهم در اصفهان و در حالی که سپاهان با گل علی محمدی جلو بود، استقلال با سانتر کاوه رضایی و ضربه سر بهنام برزای در دقیقه ۹۲بازی ۱بر۱ مساوی شد.

در لیگ هجدهم و در نبرد شفر و قلعه‌نویی و در حالی که بازی تا دقیقه آخر مساوی بود، پاتوسی در دقیقه ۹۷ با یک حرکت پا به توپ همه مدافعان سپاهان را جا گذاشت و تک گل پیروزی بخش استقلال را به ثمر رساند.

اکنون باید منتظر ماند که بازی چهارشنبه دو تیم با چه نتیجه ای به پایان خواهد رسید و آیا باز هم از گل‌ دقیقه آخری خبری خواهد بود یا خیر

منبع خبر : محسن بهره دار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10091

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها