محمد نوری:

پیشنهاد می‌دهم لیگ را تعطیل کنید و پرسپولیس را قهرمان اعلام کنید

پیشکسوت استقلال گفت: باز هم لطف و محبت برای تیم پرسپولیس که عزیز دردانه وزارت ورزش است شروع شد.

به گزارش دبل استار، محمد نوری پیشکسوت استقلال، درباره حواشی رخ داده در رابطه با گل مردود باشگاه گل گهر سیرجان در مصاف با پرسپولیس اظهار داشت: باز هم اوضاع برای پرسپولیسی‌ها حساس شد و شرایط را به گونه‌ای پیش بردند که مبادا این تیم آب در دلش تکان بخورد.

وی افزود: کسر امتیاز از سپاهان برای پرسپولیس افاقه نکرد و حالا که می بینند سایر تیم ها خوب نتیجه می گیرند برای اینکه از بالای جدول پایین نیایند دست به هر کاری می زنند و آبروی فوتبال را می برند.

این فوتبالیست سالهای قبل کشورمان گفت: توپی که بازیکن گل گهر زد قشنگ نیم متر از خط دروازه رد شده بود و از کره ماه هم مشخص بود که این توپ گل شده اما وقتی داور نخواهد هیچ اتفاقی نمی‌افتد. اصلا فضانوردانی که در مریخ بودند هم گل را دیدند ولی کسی که باید ببیند ندید.

بازیکن قدیمی استقلال ادامه داد: دیگر چه کار باید برای پرسپولیس بکنند! ای کاش در کنار مراسم اهدای سوپرجام کاپ قهرمانی لیگ برتر را هم به پرسپولیسی‌ها می‌دادند تا بقیه وقتشان را تلف نکنند. اصلاً پیشنهاد می‌دهم لیگ را تعطیل کنید و پرسپولیس را قهرمان اعلام کنید تا این همه هزینه برای تیم‌ها صورت نگیرد و مردم هم در آستانه فصل سرما به دردسر نیفتند تا به ورزشگاه بروند.

نوری خاطرنشان کرد: در رفسنجان پنالتی روی مهرداد محمدی را نگرفتند و اگر آن اتفاقات و گل به خودی رخ نمی‌داد معلوم نبود الان تکلیف استقلال چه بود. بعد وقتی استقلال توانست گلیمش را در رفسنجان از آب بیرون بکشد کاری کردند که پرسپولیس آب در دلش تکان نخورد و سه امتیازش را بگیرد.

بازیکن اسبق استقلال گفت: بنده شخصاً به جای مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ از مردم سیرجان عذرخواهی می‌کنم که حقشان به این روشنی خورده شد. بیرانوند توپ را از وسط دروازه به بیرون کشید آن وقت نه کمک داور و نه داور وسط هیچ کدام اقدام خاصی نکردند و شرایط به گونه‌ای پیش رفت که حق یک تیم خوب شهرستانی به این روشنی خورده شد. وقتی زورشان در زمین مسابقه به حریف نمی‌رسد دست به این کارها می‌زنند.

نوری تاکید کرد: دیگر حرفی برای گفتن باقی نمی‌ماند. باعث تاسف است که فوتبال ایران تا این اندازه تحت تاثیر تصمیمات مسئولان عالیرتبه‌اش برای قهرمان نشان دادن یک تیم معمولی است. ای کاش یک سری مسابقات بدون حضور این تیم برگزار کنند تا آن وقت مشخص شود بقیه تیم‌ها چه شرایطی دارند و هر سال هم یک جام به پرسپولیس می دادند تا بقیه معطل این تیم نظرکرده نشوند.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11372

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها