حامدی فر، امیدی برای آینده استقلال

امید حامدی فر که با مصدومیت مرادمند به ترکیب اصلی استقلال رسید مقابل ذوب آهن بعنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

به گزارش دبل استار، استقلال در طول تاریخ خود همواره دارای بهترین هافبک دفاعی هایی فوتبال ایران و بخصوص لیگ برتر فوتبال کشورمان بوده است. از فکری،حسین کاظمی، آندو، نکونام، ابراهیمی، نورافکن، چشمی و اکنون یک بازیکن جوان دیگر به نام امید حامدی فر، همیشه استقلال معدن هافبک های دفاعی ناب و همان پست ۶ در فوتبال بوده است.

حامدی فر فوتبالش را از صنعت نفت در لیگ برتر آغاز کرد و توسط علیرضا منصوریان به عنوان یک هافبک دفاعی و دفاع میانی به کار گرفته شد و او در همان سال جواب اعتماد علی منصور را داد و بعنوان یک جوان ۲۱ ساله یکی از ستون های خط هافبک طلایی پوشان آبادانی شد.

فصل پیش با انتخاب ساپینتو به استقلال آمد و در حالی که تا اواخر نیم فصل اول زیاد مورد استفاده قرار نمی گرفت از ساپینتو درخواست جدایی کرده بود که ساپینتو به او اعلام کرده بود که صبور باشد و به او احتیاج دارد. امید از نیم فصل دوم رفته رفته در اکثر بازی ها بعنوان بازیکن جانشین به میدان رفت و از همان زمان مشخص بود که او یک استعداد ناب برای استقلال می باشد.

این هافبک خوزستانی تا چند هفته از لیگ گذشته هنوز با استقلال تمرین نمی کرد و قصد جدایی داشت که نکونام درخواست کرد که به تمرینات باز گردد و او با آماده شدن و با مصدومیت مرادمند به ترکیب استقلال راه یافت و در بازی با ذوب‌آهن بعنوان هافبک دفاعی جانشین زبیر و سایر بازیکنان شد.

امید در بازی مقابل ذوب‌آهن بعنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد و این نشان از این دارد که حامدی فر بخوبی از پست هافبک دفاعی که مهمترین پست در کمربند میانی می باشد، برآمده است. او با جنگندگی و توپ گیری و تکل های موفق نشان داد که اگر به فرامین سرمربیان خود و بخصوص نکونام که خودش در این پست بهترین ایران و آسیا بوده گوش دهد در آینده نزدیک هم در استقلال و هم تیم ملی بعنوان یک هافبک دفاعی، می تواند سالها در این پست بدرخشد.

 

منبع خبر : محسن بهره دار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12505

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها