تکرار سناریوهای ساپینتو برای نکونام

به نظر می‌رسد حاشیه سازان علیه استقلال همان سناریوهای قبلی را برای سرمربی جدید این تیم پیاده کرده‌اند.

به گزارش دبل استار، استقلال این فصل انواع و اقسام مشکلات درونی و بیرونی از جمله مالی، مشکلات درون تیمی و مشکلات داوری داشته است و تاکنون از این موانع عبور کرده است.

استقلال درفصل گذشته هر هفته بیرون از زمین یک درگیری با یکی از کمک های تیم های حریف و یا عوامل برگزاری بازی ها با ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال داشتند تا آرامش استقلال را به هم بزنند.

اولین درگیری از انزلی شروع شد و وقتی عوامل فنی و سرمربی و کم مربیان تیم حریف و مسئولان برگزاری بازی ها به احساسی بودن ساپینتو پی بردند، در هر بازی یکی را مامور حمله به سرمربی استقلال می کردند تا بتوانند از قدرت هجومی خط آتش‌ استقلال برای چند دقیقه در امان بمانند.

در بازی استقلال و ذوب‌آهن خبری منتشر شد که یکی از تصویربردارن بازی استقلال و ذوب‌آهن با نکونام درگیری لفظی پیدا کرده و خبرنگار در مصاحبه ای اعلام کرد که نکونام به او حمله و توهین کرده است در حالی که ما در حال انجام کار حرفه‌ای خود بودیم.

علی سامره در مصاحبه بعد بازی گفت که تصویر بردار در محوطه فنی استقلال مدام نزدیک نکونام بوده و وقتی به ناظر بازی گفتیم او فرار کرد. جدا از این که قانون درباره دوربین و فیلمبردار بازی کجا باشد باید از کسانی که سنگ خبرنگاری و حق را به سینه می زنند، چرا وقتی هفته قبل دو مجری به باشگاه استقلال و بازیکنانی که مردانگی کرده و حقوق خود را کسر کرده توهین می کنند به همکار خود حرفی نمی زنند و اکنون که سرمربی استقلال چند بار به او تذکر داده به آقایان برخورده است.

هواداران استقلال این بازی را از حفظند و فصل پیش به یاد دارند که برای بردن تیم و ساپینتو به حاشیه چه کارهایی که نکردند و اکنون وقتی دیدند هیچ جوره رقیب استقلال و نکو نیستند به بازی نخ نما شده حاشیه سازی روی آورده اند و نکونام هم با شرکت نکردن در نشست خبری پایان بازی، بخوبی بازی از پیش طراحی شده آن‌ها را خراب کرد تا بدانند که با چه کسی طرف هستند.

منبع خبر : محسن بهره دار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12502

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها