دلایل استقلالی نشدن ماشاری‌پوف مشخص شد

مدیر عامل استقلال: اصلی ترین علت آبی پوش نشدن بازیکن ازبکستانی سقف قرارداد و عوامل مربوط به آن بوده است.

به گزارش دبل استار، یکی از بازیکنانی که زمزمه های حضورش در استقلال به گوش می رسد و حتی تا پای امضا کردن قراداد هم پیش رفت ماشاری‌پوف بازیکن ازبکستانی بود.

اگر چه چند ماهی‌ از منتفی شدن حضور این بازیکن در استقلال گذشته است اما همچنان دلایل رخ نداده این اتفاق در حال پیگیری است و سرانجام دلیل اصلی این اتفاق از طرف مدیر عامل باشگاه بیان شد.

علی خطیر مدیر عامل استقلال در رابطه با استقلالی نشدن این بازیکن می گوید اصلی ترین علت آبی پوش نشدن این بازیکن ازبکستانی سقف قرارداد و عوامل مربوط به آن بوده است.

تا جایی که حتی برای جذب این بازیکن نیز مجبور به کم کردن قرارداد برخی از بازیکنان شده بودند اما وقتی او درخواست خود را به صورت ناگهانی دو برابر کرد از جذب وی صرف نظر شد.

این که یک بازیکن در ابتدا یک درخواست مالی را عنوان کند و بعد از چند روز به یک باره درخواست خود را دو برابر کند بدون شک اتفاق خیلی بد و به دور از انصافی بوده است اما موضوع سقف قرارداد اصلی ترین علت جذب نشدن ماشاری‌پوف بوده است.

موضوع سقف قرارداد در خیلی از تیم ها با عنوان های گوناگون دور زده شد اما استقلالی ها و مدبر عامل استقلال با جدیت به این موضوع پایبند بودند و کاش بقیه تیم ها این موضوع را جدی می گرفتند.

 

منبع خبر : مهرداد یاراحمدی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11477

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها