آخرین بازی در آزادی

خوزستان محل جدید میزبانی آبی‌ها؟!

ترمیم چمن ورزشگاه آزادی پروسه‌ای طولانی خواهد داشت و به نظر می‌رسد این فصل در اختیار استقلال و پیروزی نخواهد بود.

به گزارش دبل استار،رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران به هفته‌های میانی خود نزدیک می‌شود و در ادامه این رقابت‌ها استقلال در هفته ششم به مصاف تیم هوادار خواهد رفت.

به نظر می‌رسد این بازی آخرین دیدار آبی‌ها در ورزشگاه آزادی باشد و بعد از این مسئولان استقلال باید مکان دیگری را برای بازی‌های تیم در نظر بگیرند آنچه در میان رسانه‌های ورزشی به گوش می‌رسد انتخاب خوزستان به عنوان محل برگزاری بازی‌های خانگی استقلال است.

ترمیم چمن ورزشگاه آزادی اگر بخواهد اتفاق بیفتد به نظر می‌رسد پروسه‌ای بسیار طولانی خواهد بود و حداقل این فصل در اختیار استقلال و پیروزی نخواهد بود.

به ادعای برخی از خبرگزاری‌ها مسئولان استقلال خوزستان را به عنوان جایی که دیدار های خانگی استقلال برگزار شود معرفی کرده است این اتفاق می تواند جنبه های مثبت و منفی خواهد داشت که جای بررسی دارد.

یکی از نکات مثبت این اتفاق این است که استقلال در خوزستان تنها نخواهد بود و این تیم در آنجا طرفداران زیادی را دارد و در هر بازی می تواند جمعیت زیادی را به ورزشگاه بکشاند.

از جنبه های منفی رفتن به خوزستان رفت و آمد های زیاد است که موجب خستگی بازیکنان در طول فصل خواهد شد و بدن بازیکنان را به خستگی می کشاند و دیگر جنبه منفی آن گرمای طاقت فرسای خوزستان است که در تابستان باعث اذیت شدن بازیکنان می شود.

علاوه بر این‌ها به نظر می‌رسد یکی دیگر از مکان‌هایی که برای بازی‌های خانگی استقلال در نظر گرفته شده است مشهد است و این اتفاق با موافقت سازمان لیگ نیز همراه خواهد شد.

با اینکه خطیر و سازمان لیگ برای بازی در مشهد علاقه نسبی را ابراز کردند اما باید دید مسئولان شهر مشهد و ورزشگاه امام رضا در این باره چه نظری را اعلام خواهند کرد.

آنچه امروز در خبرگزاری‌ها نقل می‌شود بازی در خوزستان یا مشهد اصل که باید دید کدام یک از این شهرها به عنوان محل بازی‌های خانگی استقلال در نظر گرفته می‌شود.

با همه این اوصاف باید دید که ادعای خبرگزاری ها به واقعیت خواهد پیوست یا خیر و مسئولان استقلال در این باره چه تصمیماتی خواهند گرفت.

 

منبع خبر : مهرداد یاراحمدی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11473

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها