تاریخ سازی به سبک نوجوانان؛

شکست غول فوتبال

شاگردان حسین عبدی نخستین گام جام جهانی نوجوانان را محکم برداشتند.

دبل استار – به محض انجام قرعه کشی و مشخص شدن همگروهی هایشان، خنده بر لبانشان نشست. خنده ای که گمان کردیم از تفاوت شان با سایر رقبا نشئت می گیرد. این خنده ها اما از نوعی اعتماد به نفس و جنگندگی خبر می داد.

همگروهی با برزیل و انگلیس در جام جهانی، اتفاقی بود که هر مخاطب فوتبالی را نگران کند؛ اما فوتبال است و شگفتی های همیشگی اش. این بار قرعه به نام تیم ملی نوجوانان ایران افتاد تا خالق شگفتی ای دیگر در مستطیل سبز باشد.

خبر چه بود؟

تیم ملی نوجوانان ایران در اولین مصاف خود در رقابت های مرحله گروهی جام جهانی، به مصاف برزیل رفت و موفق شد با نتیجه ٣ بر ٢ این تیم قدرتمند را شکست دهد.

کامبک ایرانی

در این مسابقه که با برتری برزیلی ها آغاز شد، کمتر کسی، حتی خوشبین ترین افراد نیز احتمال کامبک ایران مقابل برزیل را نمی داد. اما فوتبال باز هم آن روی سکه را نشان داد.

این مسابقه از ساعت ۱۵:۳۰ روز شنبه ٢٠ آبان در ورزشگاه بین‌المللی جاکارتا آغاز شد و در حالی که در پایان نیمه اول، با برتری ۲ بر صفر شاگردان فیلیپه لئال تمام شد، اما شاگردان حسین عبدی در نیمه دوم و در ٢٠ دقیقه، نسخه برزیل را پیچیدند تا بیش از پیش ثابت شود که در صورت سرمایه گذاری روی جوانان موفقیت غیر ممکن نخواهد بود.

حالا تیم ملی نوجوانان ایران، با این گام مهم و با انگیزه هایی چند برابر شده، آماده مصاف با انگلستان و نیوکالدونیا، دیگر همگروهی هایش، خواهد شد.

در همین گروه انگلستان موفق به پیروزی ١٠ بر صفر مقابل نیو کالدونیا شد. تیم ملی نوجوانان در گام بعدی انگلستان را در روز ٢٣ آبان و از ساعت ١۵:٣٠ پیش رو خواهد داشت.

منبع خبر : سحر صیدی بانی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12171

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها