دست‌هایی که در نقل و انتقالات خالی نبود؛

گل‌محمدی و بهانه‌های همیشگی

ظاهراً سرمربی تیم سوم پایتخت اراده‌ای برای ترک عادتش ندارد.

به گزارش دبل استار، در نشست خبری پیش از دیدار پیروزی و سپاهان سرمربی تیم قرمز پوش پایتخت سخنانی را به زبان آورد که باز هم همه کسانی را که چیزی از فوتبال می‌دانند به تعجب واداشت.

بدون شک تیم پیروزی در این فصل از رقابت‌ها جزو معدود تیم‌هایی بوده است که با بریز و بپاش‌های فراوان بازیکنان زیادی را جذب کرده است و برای به خدمت گرفتن آنها مبالغ هنگفتی را خرج کرده است.

حالا این که سرمربی پیروزی به جای صحبت کردن در مورد مسائل فنی به مباحث فرعی و خارج از حیطه بازی فردا می پردازد و برای منحرف کردن افکار از نتایج بد خود این صحبت ها را پیش می کشد خود جای سوال دارد.

پیروزی در این فصل از رقابت ها چندین بازیکن که یا لژیونر هستند و یا در خارج از کشور بازی می کرده اند را به اختیار گرفته است و این خود نقض کننده صحبت های گل محمدی است.

سرمربی تیمی که شش بازیکن چند ده میلیاردی را به اختیار گرفته است چگونه می‌تواند بگوید که در نقل و انتقالات سرش بی کلاه مانده است، این گونه صحبت ها برای فرا فکنی و منحرف کردن ذهن هوادارانشان از نتایج ضعیف این تیم است.

آن ها می خواهند با این حربه ها کاری کنند که اگر پیروزی در برابر سپاهان مغلوب شد راه داد و فریاد باز باشد که آی هوادار بازیکن نداریم، آی هوادار تیم ضعیف بسته شده است اما این حربه ها قدیمی شده است و تنها شاید روی هواداران پیروزی تاثیر داشته باشد.

گل محمدی که در این فصل متوجه اوضاع بد خود شده است به هر ریسمانی چنگ می زند تا خود را نجات دهد و مسئولیت نتایج ضعیف خود را بر عهده عوامل دیگر بیاندازد.

منبع خبر : مهرداد یاراحمدی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12174

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها