اتفاق متفاوت دربی ١٠٢؛

یک عمر انتظار به روایت تصویر(عکس)

دربی ١٠٢ پایتخت به مانند بسیاری از دفعات گذشته به تساوی منجر شد تا هیچ از تیم‌ها سه امتیاز بازی را تصاحب نکنند.

به گزارش دبل استار، دیدار پنجشنبه شب استقلال و پرسپولیس با حواشی و اتفاقات متعددی همراه بود اما یکی از مواردی که برای اولین بار در دربی رخ داد حضور زنان در ورزشگاه آزادی برای این بازی حساس بود.

پیش از این بانوان فوتبالی هم هر چند در تعدادی محدود اما پایشان به ورزشگاه آزادی باز شده و تیم محبوب خود را حمایت و تشویق کرده‌ بودند اما حضور در دربی پایتخت شاید تنها مسابقه‌ای است که هر کسی می‌خواهد که آن را از نزدیک تماشا کرده و در برد احتمالی تیم خود سهیم باشد. و این اتفاق پس از سال‌ها در نهایت رقم خورد و بانوان سرخابی روی سکوهای آزادی حضور داشتند.

اتفاق جالب و زیبایی که در دربی شب گذشته رخ داد، حضور یک بانوی کهنسال آبی‌دل بود که با بر دوش داشتن پرچم استقلال سوژه بسیاری از هواداران این تیم شد و حتی بازیکنان استقلال با انتشار عکس او از این اتفاق استقبال کردند.

روزی که برای نخستین بار بانوان پس از سال‌ها به سکوهای ورزشگاه آزادی رسیدند، اگر چه صحنه‌های جذابی از این اتفاق رقم خورد، اما هیچ یک به اندازه حضور زنی که سال‌ها به انتظار رسیدن نشسته تا محبوب خود را از نزدیک ببیند، زیبایی فوتبال را به نمایش نگذاشت.

 

منبع خبر : راضیه شیروانی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=13001

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها