دست های خالی از صداقت

نالیدن‌های سرمربی تیم قرمز به یک حربه برای کسب نتیجه تبدیل شده است و آنها تلاش می‌کنند با این فن بتوانند اذهان عمومی را به سمت و سویی که می‌خواهند سوق دهند.

به گزارش دبل استار،داشتن بازیکن برای هر مربی لازمه کار است و مربی می‌تواند با داشتن بازیکنان خوب برای تیمش بهترین ارنج و ترکیب را فراهم کند و بازی به بازی برای کسب موفقیت تلاش کند.

آن چیزی که در فصل‌های گذشته و این فصل در تیم قرمز عیان شده است نالیدن‌های همیشگی و بی ‌اهمیت سرمربی این تیم است که هیچگاه تمامی ندارد و همیشه ادامه‌دار بوده است.

با وجود اینکه تیم‌های دیگر نتوانستند بازیکنان مورد نظر خود را جذب کنند و با دلایل مختلف از این اتفاق دور بودند اما تیم پیروزی در چند سال اخیر بهترین بازیکنان خارجی و داخلی را جذب کرده است اما این برای مربی این تیم کافی نیست به نظر می‌رسد برای او باید بهترین ماه بازیکنان جهان را به تهران بیاورند.

در چهار سال اخیر ۱۰ یا ۱۱ بازیکن به تیم پیروزی آمده‌اند که این خود یک رکورد محسوب می‌شود و مشخص نیست تیمی که همیشه از نبود بودجه می ‌نالد چگونه این بازیکنان را جذب کرده است.

به نظر می‌رسد هوچی‌گری و نالیدن‌های سرمربی و به صورت کلی تیم قرمز به یک حربه برای کسب نتیجه تبدیل شده است و آنها تلاش می‌کنند با این فن بتوانند اذهان عمومی را به سمت و سویی که می‌خواهند سوق دهند.

یحیی گل محمدی سرمربی پیروزی در آخرین مصاحبه خود اعلام کرده است که بازیکنی در خط حمله ندارد و به عبارتی دست‌های او برای چیدن ترکیب خالی است اما با بررسی جزئی متوجه می‌شویم در خط حمله بازیکنان زیاد و خوبی را دارند دست‌های یحیی به هیچ وجه خالی نیست.

اگر بخواهیم فصل‌های قبل را در نظر نگیریم تیم پیروزی این فصل ۵ یا ۶ مهاجم خوب را در اختیار دارد که با ادعاهای سرمربی این تیم به هیچ وجه همخوانی ندارد پیروزی در این فصل شهاب زاهدی، سعید صادقی، محمد عمری و بازیکن سوئدی را در ترکیب خود دارد که مهاجمان خوبی هستند.

به صورت کلی این ادعا برای سرمربی قرمز پوش پایتخت تنها یک راه برای فرار از بحران و کم رنگ کردن باخت‌های احتمالی و عدم نتیجه گرفتن خواهد بود، این یک حربست که سرمربی پیروزی در طی چند سال حضور خود در این تیم از آن کمک گرفته است و موفق شده است خود را در این تیم حفظ کند.

منبع خبر : مهرداد یاراحمدی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11275

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها