پنجمین بازی بدون گل بهترین گل زن استقلال

مهرداد محمدی پنجمین بازی بدون گل خود را پشت سر گذاشت.

به گزارش دبل استار، مهرداد محمدی بهترین گلزن استقلال پنجمین بازی بدون گل خود را پشت سر گذاشت و موفق به گلزنی نشد، او در دیدار با فولاد اقدام به شوت زنی از راه دور کرد اما راه به جایی نبرد.

محمدی در جریان بازی با فولاد فرصت خاصی نصیبش نشد و سعی داشت با شوت از راه دور شانس خود را برای گلزنی امتحان کند، در چند صحنه مهرداد توپ را از نیمه خودی با سرعت بالا و تکنیکی که داشت به خط حمله منتقل کرد اما فشردگی دفاع فولاد و مکث دیگر بازیکنان استقلال در کارهای ترکیبی موجب شد تا او در موقعیت گلزنی قرار نگیرد.

در ترکیب استقلال اکثر بازیکنان فیزیکی و جنگنده هستند و عدم حضور بازیکنان خلاق کار را برای محمدی سخت کرده، او تنها بازیکن تکنیکی و پا به توپ استقلال است که در جریان بازی جواد نکونام روی خلاقیت‌های فردی‌اش حساب می‌کند.

محمدی پس از دابل مقابل هوادار در ورزشگاه آزادی دیگر موفق به گلزنی نشد و حالا امیدوار است مجدد در ورزشگاه آزادی و دربی پایتخت گلزنی را تجربه کند.

زننده هزارمین گل لیگ برتری استقلال از فرم بدنی خوبی برخوردار است و توانست در آخرین اردوی تیم ملی نظر امیر قلعه‌نویی را جلب کند، او در فرصت کوتاه تا شروع جام ملت‌های آسیا نمی‌خواهد تیم ملی را از دست بدهد و برای اثبات شایستگی‌هایش نیاز به درخشش بیشتر در ترکیب استقلال دارد، دربی پایتخت فرصت خوبی برای شروع گلزنی‌های مهرداد خواهد بود.

محمدی با ۳ گل بهترین گلزن استقلال است، او مقابل استقلال خوزستان و هوادار این گل‌ها را به ثمر رسانده است.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12826

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها