سخنی با هوادار؛

در آستانه دربی چه باید کرد؟

هواداران استقلال در آستانه دربی باید از تیم حمایت کنند و دست از تخریب برخی بازیکنان بردارند.

به گزارش دبل استار، یکم. تساوی استقلال در اهواز اگر چه فاصله ما با رقیب بحران زده را کاهش داد اما اتفاق عجیبی نبود. فولاد همین حالا هم در منطقه سقوط است و برای فرار از قعر، به هر مسابقه خانگی به چشم بازی مرگ و زندگی نگاه می کند. باران شدید بطری ها و دعواهای پی در پی بیرون زمین و جنگیدن تا پای مرگ داخل زمین را بگذارید به حساب بو کشیدن خطر سقوط و رویارویی مجدد با نکونام. این فولاد برای ماندن می جنگد و گرگ زخمی است. مقابل همین تیم اما ببینید چه اماری داشتیم. در هر چه فکر کنید برتر بودیم. امید گل حریف و امید گل استقلال را در متریکا بیابید تا متوجه شوید بازی چطور بود.

دوم. استقلال یار جدید ندارد تا زمان نیم فصل. این تیم چند اضافه دارد و چند گمشده و از همه به این مهم آگاه تر، جواد نکونام است که اول فصل تیم دیگری برای بستن در ذهنش بود اما کمبود شدید پول و بالای سقف بودن، دستش را بست. تا لحظه ای که وارد بازار خرید و فروش نشده ایم، انتظار تغییرات مهره ای نداشته باشید. این چرندیات را هم در ذهن هوادار نکنید که باید بازیکنی برود و حذف شود و اصلا با امیدهایمان بازی کنیم! کسی که تشخیص می دهد چه کسی برود و چه کسی بیاید من و ‌شما نیستیم. جواد نکونام خود می داند. صبر کنید تا باز شدن بازار.

سوم. استقلال با همه دردها و زخم هایش، تا امروز صدر را با چنگ و دندان نگه دا‌شته و باز هم چنین خواهد کرد. از زدن بازیکن سودی عاید تیم نمی شود. از این کامنت های خود تخریبی و خود تحقیری هم دست بردارید. استقلال گریه کن سر قبر نمی خواهد. کامنت گذار خودتحقیر هم نیاز نداریم. تیم نیاز به حمایت دارد و لاغیر. سه روز مانده به دربی مگر وقت این بازی هاست؟ صدریم، خوب امتیاز گرفته ایم و از بهانه هایمان جلو زده ایم. نیاز به تدبیر داریم نه تحقیر!

چهارم. همانقدر که پیچاندن گوش سعید مهری مهم است که یاد بگیرد کجا پاس بدهد و کجا استوری نگذارد، تشکر کردن از او بابت مرامی که گذاشت هم مهم است. هر کدام به جای خود. اگر مهری آمد به خواست نکونام بود و اگر بازی می کند به خواست اوست. این را به وقت بطری پرانی به سمت بازیکن، در ذهن نگه دارید. شاید آنکه لیچارش می گویبد، شادی تان را دربی رقم بزند.

پنجم. ما خودمانیم. جز خودمان کسی را نداریم. امداد غیبی نداریم. تعویق مسابقه نداریم. لیگ را برایمان تعطیل نمی کنند. داورها را برایمان به خط نمی کنند. با همین ها می جنگیم که در زمین می بینید. خودی را نزنید. تیم بزرگتری دارد که به وقتش وارد عمل شود. از استقلال حمایت کنید و لاغیر…

منبع خبر : هومن جعفری-سردبیر سایت دبل استار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12825

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها