ششمین تقابل جواد نکونام و مجتبی حسینی

جواد نکونام و مجتبی حسینی برای ششمین بار به عنوان سرمربی به مصاف هم می‌روند.

به گزارش دبل استار، استقلال و آلومینیوم با اهدافی مشابه، امروز به مصاف هم می‌روند. آبی پوشان که به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به پرسپولیس در رده دوم جدول رده‌بندی ایستاده‌اند، در پی کسب امتیاز از این بازی خانگی هستند تا در صورت لغزش پرسپولیس و یا حداقل بهبود وضعیت تفاضل گل، به تنهایی در رتبه نخست قرار بگیرند.

جواد نکونام که امسال روی نیمکت استقلال نشسته، در شرایطی باید به مصاف مجتبی حسینی برود که سرمربی آلومینیوم نیز همین امسال و با جدایی از پیکان راهی اراک شده تا به ماجراجویی‌هایش در این تیم ادامه دهد که تا به اینجای کار نیز عملکرد خوبی را از خود نشان داده است.

امروز، ششمین تقابل میان نکونام و مجتبی حسینی است و این دو سرمربی در سال‌های اخیر و در تیم‌های متفاوتی به مصاف هم رفته‌اند که نتیجه آن ۲ پیروزی برای سرمربی کنونی استقلال بوده، ۲ بار نیز مصاف‌های آنها با تساوی به پایان رسیده و حسینی در یک دیدار برنده از زمین خارج شده است.

اولین تقابل این دو سرمربی به لیگ بیستم بازمی‌گردد. زمانی که حسینی هدایت نفت مسجدسلیمان را برعهده داشت و او توانست در خانه به لطف تک گل ثانیه‌های پایانی نیما انتظاری از سد فولاد و نکونام عبور کند که البته حسینی در ادامه از این تیم جدا شد و با پیوستن به ذوب آهن، با این تیم به مصاف نکو رفت که این بار فولاد با گل پاتوسی برنده از زمین خارج شد.

در لیگ بیست و یکم تقابل رفت میان فولاد و پیکان در اهواز با تساوی یک-یک به پایان رسید و در بازی برگشت شاگردان نکونام با گل‌های پاتوسی و ساسان حسینی در برابر تک گل میلاد بدرقه به برتری دست یافتند. فصل قبل نیز جدال این دو تیم با تساوی یک-یک به پایان رسید و به دلیل جدایی نکونام از فولاد، این دو سرمربی با هم روبرو نشدند.

حالا و در شرایطی که تیم‌های استقلال و آلومینیوم سخت به دنبال پیروزی در بازی امروز هستند، نکونام و حسینی نیز برای ششمین مرتبه با هم روبرو می‌شوند و باید دید کدام‌یک برنده از زمین خارج می‌شود.

 

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11816

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها