بازیکنان استقلال مرام و معرفت را معنا کردند

بازیکنان استقلال با کاهش قرارداد های خود مرام و معرفت پهلوانی را معنا کردند.

به گزارش دبل استار، باشگاه استقلال بعد از قهرمانی بدون شکست در لیگ برتر طی دو سال گذشته بخاطر افزایش قرارداد بازیکنانش مورد بازخواست و سرزنش قرار می گرفت روزهای سخت و تاریکی را سپری می کرد که در نهایت با پرداخت نکردن بدهی هایش نتوانست مجوزهای لازم برای حضور در لیگ قهرمانان را کسب کند.

این فصل هم در حالی که با توجه به پر بودن سقف بودجه اش نتوانست قرارداد برخی بازیکنانش را ثبت کند با از خود گذشتگی و بزرگی بازیکنان و کادرفنی خود که هنوز نیمی از مطالبات گذشته خود را دریافت نکرده اند با کاهش قرارداد های خود طی یک الی دو به باشگاه و هم تیمی های خود جهت ثبت قرارداد و تقویت تیم کمک کردند.

بازیکنان استقلال که هنوز نتوانسته اند نیمی از مطالبات گذشته خود را دریافت کنند با مرام و معرفت پهلوانی و جاه طلبی خود نه تنها بدون دریافتی پا به میدان رقابت در شرایط نابرابری گذاشتند بلکه با تمام وجود به جنگیدن برای موفقیت و سربلندی استقلال ادامه می دهند تا بتوانند پرچم آبی را بالا نگه دارند.

بازیکنان استقلال امروزه برحق وارثان و امانتداران خوبی هستند که جا پای بزرگان استقلال گذشتند که در شرایط نابرابری و تبعیض های که بر آن ها تحمیل شد دوام آوردند و مردانه از پرچم آبی دفاع کردند.

معرفت و اتحادی را که بازیکنان استقلال الان به خرج دادند در فوتبالی که اکنون پول بر فوتبال و علاقه اولویت دارد و یا می شود گفت عشق و علاقه و تعصب را برای دهه شصت مثال زد نه تنها آن ها را لایق و شایسته این پیراهن دانست بلکه باید به آن ها آفرین گفت که سزاوار بهترین ها هستند.

باید واقعیت را بپذیریم که در یک دهه اخیر بازیکنان و کادرفنی استقلال در بزنگاه های حساس به قدری که نیاز باشد از سوی ما حمایت نشدند و سوار بر موج های سازمان دهی شده ای قرار گرفتیم که نتیجه ای جز دوری استقلال از کورس و کوتاه ماندن دستمان از قهرمانی نداشت.

بیشترین چیزی که الان رقیبان استقلال را آزار می دهد سکوت و اتحادی است که بین مدیریت و کادر فنی بوجود آمده است و آرامشی که بر باشگاه حاکم است آن ها را آزرده خاطر و اذیت می کند و با روشهای گوناگون و متفاوتی وارد می شوند تا شکافی را ایجاد کنند و دوباره آرامش را بر هم بزنند که در پایان دودش به چشم همه ما خواهد رفت .

منبع خبر : صابر مهدویان

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11810

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها