مصاف جذاب نکو و فکری اینبار درکاراز حیثیتی! 

استقلال بهترین شروع تاریخ، هوادار ناکام در کسب برد! 

به گزارش دبل استار،استقلال و هوادار در چهار چوب مسابقات معوقه هفته ششم لیگ برتر بایستی در ورزشگاه آزادی مقابل هم صف آرایی کنند، این بازی با توجه به در مقابل هم قرارگرفتن جواد نکونام و محمود فکری از حساسیت بالایی برخوردار است و باتوجه به حواشی که پیرامون اکثر رویاروی های این دو مربی هست می شود انتظار یک بازی جذاب در داخل و لب خط زمین را کشید.

استقلال پیروز مطلق در مصاف های رو در رو!

این دو تیم تا به حال هشت مرتبه مقابل هم به بازی پرداختند که سهم استقلال برد در تمامی مسابقات بوده و هوادار هم هر بازی دست خالی زمین را ترک کرده، پرگل ترین بازی این دو تیم فصل قبل رقم خورد که شاگردان ریکاردو ساپینتو با بثمر رساندن ۶ گل و دریافت تنها یک گل هوادار را در هم کوبیدند.

مصاف های همیشه جذاب نکو و فکری!

بازی تیم های این دو سرمربی با حواشی های که داشته برای هواداران فوتبال همیشه جذاب بوده، مثل سالی محمود فکری سکان هدایت استقلال را در  دست داشت

و در بازی با فولاد در خوزستان با توجه به حواشی پیش آمده بازی را به فولاد جواد نکونام واگذار کرد و این باخت را به مسائل بیرون از زمین ربط می داد.

حالا محمود فکری برای اثبات خود و تیمش به میدان می آید تا بتواند شانس خود را برای انتقام از جواد نکونام امتحان کند.

استقلال بهترین شروع تاریخ، هوادار ناکام در کسب برد!

استقلال در فصل جدید توانسته در پنج هفته گذشته چهار پیروزی و تنها یک باخت کسب کند و از نظر کارشناسان و آمار بهترین شروع خود را در تاریخ لیگ برتر رقم زده است.

هوادار هم بعداز پیروزی  مقابل شمس آذر دیگر رنگ برد را ندیده است و با سه باخت و یک مساوی پا به این مسابقه می گذارد.

استقلال در پی حل مشکلات برای رونمایی از مهاجم جدید خود!

استقلال که با توجه به مشکلات سقف بودجه تنها توانسته فقط یک بازیکن خارجی در پست مهاجم جذب کند هنوز بدیل مشکلات دستمزد بازیکنان دیگر موفق با ثبت قرارداد بلانکو نشده اند اما مدیریت این تیم در تلاش است تا قبل از این بازی با حل مشکلات  قرارداد بلانکو را ثبت کند تا دست نکونام در چیدمان خط حمله باز باشد.

منبع خبر : محمدرضا سعیدی مقدم

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11600

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها