حسینی بزرگی در استقلال را معنی کرد؛

کاپیتان یعنی همین..

اولین بازیکن آرژانتینی تاریخ استقلال سرانجام به این تیم اضافه شد.

به گزارش دبل استار،در خبرها آمده: کاپیتان سید حسین حسینی که مامور مذاکره با بازیکنان برای کاهش قراردادها بود، موفق شد جعفر سلمانی، صالح حردانی، ارسلان مطهری، ایمان سلیمی، آرمین سهرابیان و پیمان بابایی را متقاعد کند تا بخاطر نام استقلال با کاهش قرارداد خود موافقت کنند.

بدین ترتیب باشگاه می‌تواند مجوز حضور بلانکو برای بازی روز جمعه را دریافت کند.

البته روز گذشته چراغ اول را جواد نکونام با کاهش دوباره قراردادش روشن کرد اما سید حسین حسینی که طی سال‌های گذشته همواره مورد نقد بی‌رحمانه قرار داشته است این بار در بزنگاهی تاریخی نشان داد بزرگی کردن را هم در تیمی بزرگ و پرهوادار بلد است.

امروز همه به خوبی می‌بینند که از لحاظ فنی استقلال در فاز هجومی چقدر مشکل دارد و چه بسا بازیکنان این تیم با توجه به این نکته و برای حل شدن مشکل گلزنی و همراهی با کادرفنی و کمک به شرایط تیم بخاطر هواداران، در در نگاه اول راضی به کاهش قراردادهای خود شده باشند اما وقتی کار سید بزرگ و استثنایی جلوه می‌کند که بدانیم فوتبالیست‌ها هرگز با رقم قرارداد خود شوخی ندارند و بر سر دو روز پرداختی دیر هنگام نوتیس می‌دهند و هزار جور بازی در می‌آورند.

اما حالا کاپیتانی که کمتر صحبت می‌کند و بیشتر به خاطر سر به زیر بودن حجب و حیا، سیبل و آماج انتقادات قرار می‌گیرد دین خود را به استقلال ادا کرده و باعث شده است تا اولین بازیکن آرژانتینی تاریخ استقلال سرانجام به این تیم اضافه شود.

بنابراین حسینی نشان داد در فصلی که از لحاظ فنی به بلوغ رسیده است، از لحاظ اخلاقی و رفتاری نیز تکامل پیدا کرده و از این به بعد می‌توان بیشتر روی کاپیتان در بزنگاه‌های بعدی حساب کرد.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11800

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها