اعتبار ویژه سازمان بودجه جهت بازسازی استادیوم آزادی

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت: در فاز اول قرار بود ۳۰۰ میلیارد تومان سازمان برنامه و بودجه در اختیار ما قرار دهد که تقریبا ۱۰۰ میلیارد را دریافت کردیم.

به گزارش دبل استار، مهیار عسگریان مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور درباره وضعیت بازسازی ورزشگاه آزادی، عنوان کرد: جا دارد تشکر ویژه‌ای از مخبر، معاون اول رئیس‌جمهور و تیم مدیریتی او داشته باشم. زمانی که بازسازی آزادی استارت خورد و مطالبات مردم این بود که آزادی دوباره به چرخه برگردد چون مدتی از چرخه خارج شده بود، تقریبا بودجه سال بسته شده بود و بودجه‌ای برای بازسازی وجود نداشت. با نگاه ویژه مخبر و تیم مدیریتی او و جلساتی که با سازمان برنامه گذاشتند قرار شد در ۳ فاز اعتبار مضاعفی به ما بدهند. بحث اعتبارات بحث محدودیت منابع است، مخبر با نگاه ویژه‌ای که به این موضوع داشت در فاز اول صد میلیارد تومان بودجه تخصیص داد، سکوها به اتمام رسیده است. من بارها گفتم در کار اجرایی کم و کاستی وجود دارد مهم این است که قسمت پر لیوان را ببینیم و کاری انجام شده باشد و برای ادامه راه کمک کنیم که کار صورت بگیرد.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی ادامه داد: فشردگی بازی‌های لیگ سبب شد تا برای نصب سکوها با تاخیر مواجه شویم به دلیل این که هر بازی که برگزار می‌کنیم کارگاه را جمع و دوباره تجهیز می‌کنیم و این سبب می‌شود که زمان را از دست بدهیم. ماه‌های گذشته هر چهار پنج روز یک بازی داشتیم و این مساله سبب می‌شد کارگاه را جمع و دوباره تجهیز کنیم. امیدوارم قولی که سازمان لیگ به ما داده از دی یک ماه زمین را در اختیار بگیریم تا سکوهایی که نیاز به تجهیزات خاصی دارند و نمی‌توانیم از جزثقیل‌های موجود استفاده کنیم را نصب و فاز دوم را با حمایت مخبر و تیم مدیریتش و با تخصیص بودجه آغاز و صندلی‌ها را خریداری، نصب و به بهره برداری برسانیم.

عسگریان در پاسخ به این پرسش که روند بازسازی استادیوم آزادی چه زمانی به اتمام می‌رسد؟ اظهار داشت: اگر سازمان لیگ استادیوم را به ما تحویل بدهد و بودجه صندلی‌ها تامین شود قبل از سال قطعا بهره‌برداری می‌شود.

وی گفت: آزادی در حال بازسازی هست و در جریان بازسازی بازی‌ها نیز برگزار می‌شود و نشاط را به جامعه می‌آورد. می‌توانستیم همانند سایر کشورها زمان برگزاری بازی‌ها آزادی را تعطیل کنیم اما کمکی که مجموعه تیم‌های مدیریتی دولت به ما دادند سبب شد تا هم‌زمان دو سوم از استادیوم را زیر بار و یک سوم زیر بار بازسازی ببریم.

وی در پایان درباره میزان اعتبارات پیش‌بینی شده برای بازسازی آزادی گفت: کل بازسازی تقریبا هزار و صد تا دویست میلیارد تومان بودجه نیاز دارد که در فاز اول قرار بود ۳۰۰ میلیارد تومان سازمان برنامه و بودجه در اختیار ما قرار دهد که تقریبا صد میلیارد را دریافت کردیم.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12707

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها