این فصل نگران اسپانسر نباشید!

اقدام عجیب مدیریت استقلال درباره اسپانسر!

مدیرعامل باشگاه استقلال در تلاش است تا وضعیت درآمدزایی از محل تبلیغ روی پیراهن تیم را به ثبات لازم برساند.

به گزارش دبل استار، اواخر فصل قبل بود که مشکلات مالی باشگاه استقلال سر و شکلی وخیم به خود گرفت. این در حالی بود که مسائل پیش آمده بر سر اسپانسر نقش پررنگی در شکل گیری این بحران داشت.

بر همین اساس جذب اسپانسر و تامین مالی باشگاه از این طریق به یکی از مهمترین نگرانی استقلالی‌ها برای فصل جدید تبدیل شده بود و اتفاقات پیش آمده هم مدیریت جدید باشگاه را وادار کرد تا در حل این مسأله حساب شده پیش برود.

بر اساس همین رفتار محتاطانه مدیران باشگاه بود که شایعات عجیبی پیرامون چالش استقلال و اسپانسر در فصل جدید مطرح شد. شایعاتی که به عدد و رقم‌های عجیب توافق شده هم پرداختند و بر اساس آنها قرار بود پیراهن استقلال در اولین بازی بدون تبلیغ باشد.

نکته جالب اینجاست که نه تنها پیراهن بازیکنان استقلال در هفته اول مسابقات خالی از تبلیغ نبود بلکه با توجه به اعلام جزییات توافق باشگاه استقلال و اسپانسر جدیدش مشخص شده بسیاری از شایعات قبلی صحت نداشته و صرفا نگرانی بی‌جهت برای هواداران به همراه داشته است.

طبق گزارشی که خبرگزاری فارس در این باره منتشر کرده کاملا مشخص است که آبی‌های تهران برای فصل جدید مشکل اسپانسر نخواهند داشت و مبلغ حداقلی ۶ میلیارد تومان به ازای هر بازی از این راه درآمدزایی دارند.

نکته مهمتر اما رویکرد جالب علی خطیر است که قصد دارد برای جلوگیری از تکرار اتفاقات مشابه فصل قبل، به توافق اولیه اکتفا نکرده و تا عقد قرارداد نهایی با این اسپانسر به صورت بازی به بازی پیش برود.

هادی شاه مرادی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=9883

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها