پرسپولیس حریف الدحیل نشد؛

حذف پُر ادعاها در آزادی

در چهارچوب مسابقات لیگ قهرمانان تیم پرسپولیس شب گذشته مقابل الدحیل قطر، بازی را واگذار کرد و از دور رقابت ها حذف شد.

به گزارش دبل استار، در ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا هر سه نماینده ایران رقابت های خود را به پایان بردند و سه شکست حاصل کار آن ها بود.

بدون شک با آن همه تلاش برای مهم نشان دادن بازی پرسپولیس و الدحیل به نظر می رسید قرمزها بتوانند از سد حریف خود عبور کنند اما این اتفاق رخ نداد و آن ها با آن همه ادعا با شکست دو بر یک با آسیا وداع کردند.

شاگردان گل محمدی که این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را با زد و بند های زیاد به عنوان جایگزین استقلال به این بازی ها رفت با حضور در گروهی تقریبا ساده امید داشت تا یه دور بعد بازی ها صعود کند اما حق به حق دار رسید و قرمزها با لیگ قهرمانان آسیا خداحافظی دردناکی را تجربه کردند.

در این دور از رقابت ها با این که ایران سه نماینده داشت اما انگار تنها نماینده ایران تیم گل محمدی بود و فدراسیون و سازمان لیگ و همه نهاد ها خود را ملزم به فراهم کردن تمام شرایط برای این تیم می دانستند.

سازمان لیگ در این چند هفته چندین بازی تیم های مختلف لیگ برتری را به خاطر پرسپولیس عقب انداخت و مسابقات این تیم را لغو کرد تا آن ها بتوانند با آرامش و هر هفته یک بار در آسیا به میدان بروند.

قرمزها که این فصل ادعای صعود از دور اول رقابت را داشتند موفق نشدند به این مهم برسند و در پایان بازی شاگردان گل محمدی خود را ناکام دیدند و بسیاری از هواداران سرخ آواز حیا کن برای سرمربی تیم خود سر دادند.

حالا تیم پرسپولیس که بسیاری از کارشناسان معتقد به صعود آن ها بودند از دور رقابت ها کنار رفتند و تیمی که میلیاردها تومان هزینه کردند و از هر راهی استفاده کردند تا بتوانند صعود کنند از این امر ناکام ماند.

یحیی گل محمدی سرمربی سرخ ها که در این فصل از بازی ها چندین بار با قهر و ناز از استعفا حرف زده بود در پنج دیدار اخیر خود هیچ بردی بدست نیاورده است و دو باخت و سه تساوی را متحمل شده تا با شعار حیا کن و رها کن هواداران مواجهه شود.

هواداران پرسپولیس که از شکست تیم و حذف از آسیا بسیار خشمگین بودند به بسیاری از بازیکنان اعتراض کردند و با پرتاب آب معدنی به بیرانوند و سایر بازیکنان واکنش نشان دادند.

با باخت شب گذشته حسرت سرخ ها در آسیا به ۶۰ سال رسید و آنها هرگز موفق به رسیدن به جام قهرمانی آسیا نشده و نخواهند شد.

منبع خبر : مهرداد یاراحمدی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12713

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها