استقلال یک - ملوان صفر؛

تشکر آقای استقلال

دومین برد فصل استقلال شبی ویژه برای این تیم رقم زد.

به گزارش دبل استار، هفته دوم لیگ برتر انجام شد و آبی های جواد نکونام موفق شدند با یک گل از سد ملوان عبور کنند و سه امتیاز دیگر را به حساب استقلال اضافه کند.

استقلال

استقلال در شروع فصل با کم و کاستی های زیادی مواجه شده است و نکونام چالش های زیادی را در این دو بازی و پیش از شروع مسابقات تجربه کرده است.

بدون شک همه هواداران استقلال از این تیم انتظار انجام بازی زیبا و دلچسب دارند اما در دیدار های ابتدایی مهم کسب برد است و جمع کردن امتیازات بسیار با اهمیت است.

در نود و چند دقیقه ای که از بازی با ملوان گذشت شاید بسیاری از هواداران از دیدن این استقلال دچار ناراحتی شدند اما باید از استقلال و نکونام تشکر کرد که با همه کمبود ها موفق شدند بازی دوم را با برد پشت سر بگذارند و از کورس رقابت ها جا نمانند.

درست است که استقلال تا نیم فصل نمی‌تواند بازیکنی را به تیم اضافه کند و نکونام با همین دارایی هایی که دارد باید فصل را ادامه دهد اما روحیه جنگنده بودن شاگردان نکونام قابل ستایش است.

ملوان

شاگردان تارتار نشان دادند که می توانند در ادامه فصل مقابل تیم‌های مدعی عملکرد خوبی را به نمایش بگذارند.

ملوانی ها در برابر استقلال موقعیت های خوبی داشتند و اوج حساسیت این موقعیت ها پنالتی بود که به سود این تیم اعلام شد و سید حسین حسینی به خوبی این پنالتی را مهار کرد.

سید حسین حسینی

یکی از بهترین بازیکنان استقلال در دیدار برابر ملوان بدون شک گلر با تجربه آبی ها بود که علاوه بر مهار چندین توپ موفق شد ضربه پنالتی بازیکن ملوان را دفع کند.

حسینی باید بداند که استقلال در ادامه فصل به درخشش او نیاز زیادی خواهد داشت و او می تواند یکی از نقاط قوت استقلال در راه قهرمانی باشد.

نبود بازیکنی که با حسینی رقابت کند یکی از نکاتی است که کادر فنی استقلال باید به آن توجه کند و در برخی بازی ها به گلر های دوم بازی دهند تا این رقابت در تیم ایجاد شود.

هاشمی نسب

یکی از اتفاقات ویژه در این بازی اضافه شدن مهدی هاشمی نسب به کادر فنی تیم بود، هاشمی نسب مدت ها بود که قرار بود به تیم اضافه شود و این اتفاق سرانجام رخ داد.

کادر فنی استقلال با اضافه شدن هاشمی نسب نسبتا تکمیل شد و روحیه جنگندگی او می تواند در ادامه راه آبی ها را امیدوار کند.

آبی ها با برد دوم در برابر ملوان در رده دوم قرار گرفتند و سپاهان با تفاضل گل مثبت موفق شد صدر جدول را در اختیار بگیرد.

منبع خبر : مهرداد یاراحمدی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=9976

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها