کمبود بازیکن برای تمرین؛

تنها مشکلی که برای استقلال پیش نیامده بود

مشکلات باشگاه استقلال با یک مورد عجیب روبرو شده است.

به گزارش دبل استار، استقلال در این سال‌ها گرفتار انواع و اقسام مشکلات بزرگ و کوچکی که به ذهن هر هواداری متبادر شود، شده است.مشکلات استقلال در این سال‌ها بیشتر جنبه مالی داشته است، اما مشکلات دیگری از جمله کارشکنی هایی که از طرف فدراسیون فوتبال،سازمان لیگ، کمیته انضباطی، اخلاق، داوری و سایر نهادهای زیر مجموعه آن هم استقلال دچار آن شده، کم نبوده است.استقلال برای اولین فصل است که ۲۰درصد لیست بازیکنانی که سرمربی به باشگاه اعلام کرده هم خریداری نشده است و همین نخریدن بازیکنان، باعث شود که استقلال حتی در تمرینات پیش فصل و اول فصل با کمبود بازیکن برای تمرینات تاکتیکی روبرو شود.

در هر تیم فوتبال برای کارهای تاکتیکی به ۲۵ تا ۳۰ بازیکن نیاز دارید و دلیل این تعداد بازیکن این است که برای کارهای تاکتیکی و بازی بین تیمی حداقل به ۲۲ بازیکن نیاز دارید و چند بازیکن هم همواره بخاطر مصدومیت یا مشکلات دیگر در تمرینات حضور ندارند و بخاطر همین عوامل در هر تیم به این تعداد بازیکن برای تمرینات فنی و تاکتیکی نیاز می باشد.استقلال در این فصل با کمبود بازیکن روبرو بود و جواد نکونام از روز اول شروع تمرینات، مجبور به استفاده از بازیکنان تیم امید برای تمرینات تاکتیکی بخاطر کمبود بازیکنان شد.
استقلال بعد از فیفادی باز هم با کمبود بازیکن در تمرینات روبرو شده و دلیل آن حضور چشمی، مرادمند و حردانی در اردوی تیم بزرگسالان و سامان تورانیان هم همراه با خالدآبادی در اردوی تیم امید می باشد که چون ۴ بازیکن از خط دفاعی استقلال می باشد و آرمین سهرابیان هم از خط دفاعی مصدوم می باشد، استقلال فقط ایمان سلیمی را در تمرینات دارد. نکته دیگر اینکه تورانیان و حردانی مدافع راست می باشند و استقلال دیگر بازیکنی در سمت راست ندارد. تا چند روز دیگر بازی‌های زیر ۲۳ آسیایی شروع می شود و قرار بر این شده است که سیدحسین حسینی و ارسلان مطهری هم بعنوان نفرات بزرگسال تیم ملی امید را همراهی کنند و حضور خالدآبادی و تورانیان هم باعث می شود که استقلال با کمبود بازیکن در تمرینات و بخصوص درون دروازه مواجه شود. به هر حال با اعلام برنامه ادامه مسابقات و بازی استقلال و هوادار در هفته ششم هواداران استقلال نگران این هستند که فدراسیون فوتبال بازی‌های استقلال را به تاخیر نیندازند، هر چند طبق قانون داشتن ۳ بازیکن در تیم ملی باید بازی‌های آن تیم به تاخیر بیفتد. بنابراین همیشه قانون علیه استقلال بوده است، مگر آن که خلافش ثابت شود و باید منتظر ماند که مسئولان سازمان لیگ موافقت خود را با به تاخیر انداختن بازی‌های استقلال اعلام می کند یا علاوه بر کمبود بازیکنان در تمرینات باید در بازی های لیگ هم حضور پیدا کرد.

منبع خبر : محسن بهره بردار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10692

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها