آمادسازی بیرانوند برای جدال با النصر

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس به‌منظور مشخص شدن شرایطش جهت حضور در دیدار برابر النصر در لیگ قهرمانان، تست نهایی خود را در زمین اصلی ورزشگاه آزادی انجام خواهد داد.

به گزارش دبل استار، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس که مقابل النصر از ناحیه کشاله پا مصدوم شده بود، مراحل درمانی خود را به صورت فشرده پشت سر گذاشته است تا تنها پس از گذشت حدود ۱۲ روز از زمان مصدومیت بتواند تیمش را در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا همراهی کند.

بیرانوند علاوه بر طی کردن مراحل درمانی زیر نظر کادر پزشکی، به صورت اختصاصی تمرینات فنی را انجام داد تا از آمادگی بدنی لازم نیز برخوردار باشد.

کادرفنی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید زیادی دارد تا این بازیکن جهت رسیدن زودتر از موعد به تیم اصلی، با مشکلی روبه‌رو نشود و به همین خاطر تاکنون او را در زمین اصلی ورزشگاه آزادی به کار نگرفته است.

این بازیکن قرار است فردا در آخرین تمرین پرسپولیس پیش از جدال با النصر تست دهد تا وضعیت او برای همراهی تیم مشخص شود. سرخپوشان آخرین تمرین خود را در محل برگزاری بازی یعنی ورزشگاه آزادی برگزار خواهند کرد. پرسپولیس سه‌شنبه هفته جاری باید از النصر عربستان میزبانی کند.

 

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10777

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها