خطیر: نکونام به خاطر منافع استقلال معترض بود

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: نکونام به دنبال موفقیت تیم است،طبیعی است که اعتراض کند، حرف‌های او منطقی بود،

به گزارش دبل استار، علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال پس از پایان جلسه شبانگاهی در کمپ زنده یاد ناصر حجازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جلسه خوبی برگزار شد، در حضور پیشکسوتان استقلال که زحمت کشیدند و تشریف آوردند سو تفاهمات برطرف شد.

وی افزود: مشکلات استقلال مالی است، فوتبال ایران مشکل مالی دارد، بخشی از این مشکلات به خاطر گره‌های قانونی است که در قوانین وجود دارد،امیدوارم مجلس شورای اسلامی و دولت کمک کنند تا این چالش‌ها برطرف شود.

مدیرعامل باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: متاسفانه در رسانه‌ها برخی مسائل مطرح شد که با واقعیت فاصله داشت، من نمی‌گویم سو تفاهمات نبود، اگر سو تفاهم وجود نداشت امشب جلسه برگزار نمی‌کردیم.

خطیر تصریح کرد:اگر جواد نکونام اعتراضی داشت اعتراض شخصی نبود، این اعتراضات در راستای منافع تیم بود، من در برنامنه تلویزیونی نیز که حاضر شدم گفتم اعتراضات نکونام به خاطر منافع شخص نیست.

وی تاکید کرد: نکونام به دنبال موفقیت تیم است،طبیعی است که اعتراض کند، حرف‌های او منطقی بود، ما حرف زدیم که در راستای موفقیت تیم قدم برداریم.

مدیر عامل استقلال بیان کرد: دوستان در سازمان لیگ محدودیت داشتند،بازی‌های آسیایی، لیگ قهرمانان آسیا و فیفادی محدودیت‌هایی بود که کار را سخت کرد اما ما خوشحال نیستیم که یک ماه بازی نکردیم.

خطیر در پایان گفت:یک از بزرگ ترین مشکلات استقلال پرونده های بازیکنان خارجی است، از گذشته درس نمی‌گریم، می‌دانیم اگر دو ماه حقوق نمی‌دهیم بازیکن فسخ و شکایت می‌کند اما این کار را انجام می دهیم، من قول می‌دهم اگر باری از تیم بر نمی‌دارم مشکلی اضافه نکنم.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11108

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها