مهاجمی که یار ثابت نیمکت استقلال است

ارسلان مطهری که با ورودش به استقلال روزهای اوجش را سپری می‌کرد این روزها بیشتر نیمکت نشین است.

به گزارش دبل استار، استقلال در فصل بیست و سوم لیگ برتر یازده هفته را پشت سر گذاشته و با ٢٣ امتیاز در حال حاضر صدرنشین است و چهار امتیاز با تیم دوم جدول این لیگ فاصله دارد.

حواشی و اتفاقات بازی استقلال و ذوب آهن در فولادشهر به قدری سر و صدا به راه انداخت که تقریبا همگی یک مورد را فراموش کردند و آن هم نیمکت‌نشینی ارسلان مطهری در هفته‌های اخیر است.

آخرین دیداری که مطهری در ترکیب اولیه استقلال قرار گرفت مقابل سپاهان در اصفهان بود که آبی‌ها نتیجه این بازی را به شاگردان مورایس واگذار کردند.

نکته جالب در خصوص مهاجم استقلال این است که او فصل جاری را به گلزنی مقابل‌ صنعت نفت آغاز کرد و در ادامه موفق شد برای تیم امید در بازی‌های آسیایی هانگژو گلزنی کند اما هر چه که فصل پیش رفت این بازیکن حتی به عنوان یار تعویضی هم پایش به گلزنی باز نشد.

یکی از دلایل مهمی که اینچنین مهاجم استقلال را به سمت نیمکت ذخیره‌ها کشانده می‌تواند قرار گرفتن در لیست مازاد استقلال در ابتدای این فصل باشد که پس از آن نکونام دوباره او را به فهرست بازیکنان اضافه کرد و این اتفاق حتی فصل گذشته نیز برای او رخ داد که مطهری حاضر به فسخ قرارداد خود نشد.

چیزی که در رابطه با مهاجم ٣٠ ساله استقلال صدق می‌کند این است که هر چقدر به اوایل حضور او در این تیم عقب‌گرد کنیم، عملکرد بهتر و کیفیت فنی بالاتری را از این بازیکن می‌بینیم.

حال اما موردی که این روزها برای ارسلان مطهری زنگ خطر محسوب می‌شود قرار گرفتن گوستاوو بلانکو در ترکیب ثابت آبی‌ها است که در دیدار با تراکتور موفق شد اولین گل خود را برای استقلال به ثمر برساند.

پس از این، با نزدیک شدن به پنجره نقل و انتقالاتی زمستانه این احتمال وجود دارد که نکونام برای جذب بازیکنان مد نظر خود، خط قرمزی بر روی نام مطهری بکشد که کار را برای او سخت‌تر خواهد کرد.

منبع خبر : راضیه شیروانی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12524

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها