پیش بازی نساجی و ذوب‌آهن 

پای رحمتی روی پوست موز

نساجی اگر مقابل ذوب‌آهن شکست بخورد باید با قائم شهر خداحافظی کند.

به گزارش دبل استار،دیدارهای هفته دهم از جمعه تا یکشنبه طی سه روز برگزار می‌شود که در یکی از دو بازی یکشنبه نساجی مازندران با ذوب‌آهن اصفهان به مصاف هم می روند که نتیجه این دیدار برای هر دو تیم حائز اهمیت است.

نساجی

نساجی بعد از این که در اول فصل با تغییرات مدیریتی و کادرفنی روبرو گردید و مالک باشگاه صادق درودگر را بعنوان مدیرعامل باشگاه و او نیز مهدی رحمتی را بعنوان سرمربی باشگاه انتخاب کرد، همه انتظار نتایج خوبی از این تیم داشتند.

رحمتی نساجی را بطور کلی تغییر داد و اکثر بازیکنانی که با او در آلمینیوم اراک بودند را با خود به نساجی آورد و چند بازیکن خوب دیگر هم به تیم خود اضافه کرد تا هم در آسیا نتیجه بگیرد و هم در لیگ بعنوان یک تیم قدرتمند نیم نگاهی به رده های بالای جدول داشته باشد.نساجی اما برخلاف پیش بینی ها چندان خوب ظاهر نشد و هم در آسیا در گروهی که شانس صعود را داشت، حذف شد و هم در لیگ برتر فوتبال کشورمان با شکست های پی در پی در بحران فرو رفته است. نساجی برای فرار از بحران باید ذوب‌آهن اصفهان را در خانه ببرد و گرنه شکست نساجی یعنی رفتن رحمتی از قائمشهر

ذوب‌آهن اصفهان

تیم صنعتی اصفهان این فصل را با ربیعی سرمربی چند فصل گذشته مس رفسنجان شروع کرد و تاکنون هم بازی‌های خوبی به نمایش گذاشته و هم نتایج قابل قبولی گرفته است.ذوب آهن با ۹ بازی و کسب ۱۵ امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد و اگر این گونه ادامه دهد، می تواند حتی به کسب سهمیه هم در پایان فصل فکر کند.

به هر حال این دیدار برای هواداران نساجی که خواهان رفتن رحمتی هستند، بسیار مهمتر است و پای او بر روی پوست موز قرار دارد که اگر مقابل ذوب‌آهن شکست بخورد باید با قائم شهر خداحافظی کند. ذوب‌آهن اما فشاری زیادی بر روی تیمش نیست و همین عامل می تواند برگ برنده شاگردان ربیعی مقابل نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا باشد.

 

منبع خبر : محسن بهره بردار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12098

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها