دشمنان در کمین، هواداران در برزخ

هواداران استقلال این روزها در برزخی ترین روزهای خود به سر می برند.

به گزارش دبل استار،استقلالی بودن و سرمربی استقلال شدن، سخت ترین شغل در فوتبال بی در و پیکر فوتبال ایران می باشد. استقلالی اگر باشی نباید بیشتر از ۲۴ ساعت خوشحالی کنی و اگر این شادی از زمان مشخص آن سپری شد، باید منتظر یک عذاب و غم سنگین در مقابل آن شادی باشی.
سرمربی استقلال اگر شدی و آن هم کسی که خیلی ها چشم دیدنش را بخاطر موفقیت هایش در زمان بازیگری و استقلالش در زمان سرمربیگری نداشتند، چنان از همه طرف به تو فشار خواهند آورد که انگار فشار شب اول قبر را تحمل می کنی!
استقلال از اسمش پیداست و آن هم یعنی استقلال رای داشتن و مستقل بودن و در یک جمله یعنی به هیچ عنوان در مقابل خودی و غیر خودی سر خم نکنی و به هیچ کس باج ندهی و این تفاوت استقلال و استقلالی بودن با بقیه هواداران فوتبال ایران است.
شعار فوتبال ” بازی جوانمردانه” است و متاسفانه ما با رقیب و رقیبانی روبروییم که هدفش فقط بردن است و برای او چگونه بردن هیچ معنایی ندارد. آنها یک دهه است که با ضعیف کردن رقبا، کمک از ارکان فدراسیون و حتی وزرا و بخصوص کمیته داوران به جام های بادآورده و گاه اسنپی رسیده و برای رقیبی که بازی جوانمردانه بلد نیست، باید با اتحاد در مقابل همه ایستاد و همه را مقهور خود کرد.
این روزها هر صفحه از صفحات مجازی، سایت ها، شبکه های تلویزیونی و حتی گوگل را بازی کنی به اولین خبری که برخورد می کنی، کسر امتیاز از استقلال می باشد. دشمنان استقلال انگار در جنم نکونام و شاگردانش رفتن به صدر و اختلاف چند امتیازی با تیم محبوب آقایان را نمی دیدند و آن‌ها در یک بازی هماهنگ توپخانه خود را با نام کسر امتیاز به روی ذهن هواداران استقلال نشانه رفته‌اند و گاه تیتر را زرد کرده که کسر ۱۰ امتیاز از اورتون در لیگ برتر انگلیس به کسر ۱۰ امتیاز از آبی پوشان ربط داده و این جماعت ناجوانمرد نمی دانند که هر بازی و رقابتی یک اصولی دارد.
هواداران استقلال این روزها در برزخی ترین روزهای خود به سر می برند و دشمنان بیسواد استقلال گاه با منتشر کردن چتی که مشخص نیست واقعی یا فیک است، بازی را جنایی کرده تا از این نمد، کلاهی برای لشگر خود ببافند.
هواداران استقلال به این روزهای سخت بسیار عادت دارند و از دشمنان خود نیز توقع رفتار جوانمردانه ندارند، بلکه درد آن‌ها از جماعتی است که بعنوان خودی لباس استقلال را پوشیده و با بازی در زمین دشمن، بخاطر چند مشت دلار، روح هواداران را خدشه‌دار می‌کنند.

منبع خبر : محسن بهره بردار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12394

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها