دیدار دوباره نکونام و هواداران خونگرم اهوازی

لاد در طی سه فصل و نیم حضور جواد نکونام تنها ۶ باخت خانگی را تجربه کرد که آمار قابل توجهی است.

به گزارش دبل استار، جواد نکونام، سرمربی سابق فولاد، روزهای درخشانی را با این تیم در لیگ برتر، جام حذفی، سوپرجام و لیگ قهرمانان آسیا داشته است. او پر‌افتخارترین مربی تاریخ فولاد از حیث تعداد جام، حیث تعداد صعود به لیگ قهرمانان و پیش رفتن در این لیگ مهم آسیایی است. فولاد در زمان نکونام در آسیا مقابل غول‌های بزرگی چون السدقطر ، النصر عربستان، الغرافه قطر، شباب الاهلی امارات قرار گرفت.

او پس از یک جدایی غیر منتظره از فولاد تا پایان فصل قبل بدون تیم ماند و در ابتدای فصل جاری به استقلال آمد و فردا باید تیمش را مقابل فولاد هدایت کند. دیدار دوباره نکونام و هواداران خونگرم اهوازی قطعا جذاب خواهد بود و انتظار می‌رود رابطه‌ای محترمانه از سوی دو طرف در پیش گرفته شود.

نکونام در سه فصل و نیم حضورش در اهواز با فولاد خوزستان در ورزشگاه فولاد آره‌نا در مجموع لیگ برتر و جام حذفی ۵۷ دیدار روی نیمکت نشست که در طی آن ۳۰ برد، ۲۱ مساوی و ۶ باخت حاصل آن بوده با این توضیح در یکی از تساوی‌ها و در ضربات پنالتی موفق شد تا سپاهان را شکست دهد، فصلی که در پایان فولاد به عنوان قهرمانی دست یافت.

فولاد در مدت کوتاه تحت هدایت ویسی، منصوریان و مارتینز ۵ باخت را در آره‌نا تجربه کرده و همراه با نکونام در سه فصل و نیم تنها ۶ باخت داشت که نشان می‌داد در اهواز به یک تیم بی‌رحم و خطرناک تبدیل شده بود و هواداران فولاد امیدوارند که تیمشان دوباره به آن روزها بازگردد.

 

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12750

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها