شکایت ملااسماعیلی از باشگاه استقلال

استقلال با شکایت محمد ملااسماعیلی مشاور مصطفی آجورلو، محکوم شد.

به گزارش دبل استار، با اعلام کمیته وضعیت بازیکنان، استقلال به دلیل شکایت محمد ملااسماعیلی به پرداخت ۴۸۰ میلیون تومان محکوم شد.

ملااسماعیلی که از یاران همیشگی مصطفی آجرلو محسوب می‌شود در زمان مدیریت آکادمی استقلال توسط آرش برهانی همه کاره و مسئول اجرایی این واحد باشگاه استقلال بود که به دلیل عدم پرداخت مطالباتش اقدام به شکایت از باشگاه کرده است.

ملااسماعیلی جزئیات شکایت خود را شرح داد:

ملااسماعلی در ابتدای صحبت‌های خود گفت: در زمان آقای آجرلو قراردادی با باشگاه استقلال امضا کردم که پس از آن هیچ پرداختی به من انجام نشد، پیگیر شدم برای دریافت مبلغی که از باشگاه استقلال می‌خواستم اما بی اهمیت بودند و شکایت کردم، من طبق قراردادی که در زمان آجرلو بسته بودم تا آخر فصل همراه استقلال ماندم اما در زمان آقای فتح الله زاده هیچ صحبتی با من نشد و مبلغی پرداخت نشد، مدت زیادی صبر کردم و در ماه تیر شکایت کردم.

او افزود: این شرایط تنها برای من نبود، همکارانی که در آکادمی حضور داشتند هیچ کدام پرداختی به آنها انجام نشد و حتی در زمان آقای خطیر به باشگاه مراجعه کردند و ایشان به آنها پیشنهاد کرد که از طریق مراجع قضایی پیگیر مطالبات خود باشند، تا جایی که من در جریان بودم آرش برهانی هم مبلغی دریافت نکرده بود و نمیدانم که چه اقدامی کرده است.

ملااسماعیلی نسبت به دریافتی ابتدای فصل و پیش قراردادها گفت: پیش قراردادی پرداخت نشد و قول پرداخت در دوماه آینده داده شده بود، صحبت‌هایی با آرش برهانی انجام داده بودم و کارهایش انجام شده بود که دو میلیارد به تیم‌های پایه تزریق خواهد شد و بخشی از قراردادها پرداخت می‌شود، اما با جدایی آجرلو و حضور فتح الله زاده این اتفاق دیگر رقم نخورد، شاید به دلیل مشکلاتی که در تیم بزرگسالان بود که این اتفاق رقم نخورد، قراردادها در تیم‌های پایه دست نخورده و بدون پرداختی باقی ماند و هیچ کدام از اعضای آکادمی مبلغی دریافت نکردند.

اسماعیلی ادامه داد: بعد از آن هرچقدر پیگیری کردم جوابی نگرفتم، متاسفانه در ایران توجه به آکادمی فقط یک شعار است، حتی رده‌های پایه استقلال در تهیه امکانات اولیه به مشکل خورده بود.

او نسبت به درخشش بازیکنان آکادمی استقلال گفت: ۱۳ بازیکن رده‌های مختلف پایه استقلال در تیم‌های لیگ برتری حضور دارند، چندبازیکن تیم آکادمی استقلال دیروز در ترکیب اصلی نساجی حضور داشتند و برای آنها به میدان رفتند، امیرحسین ترابی یکی از آن بازیکنان بود، در زمان آجرلو آپشنی در قرارداد مربی‌ها وجود داشت که در صورت پیشرفت بازیکن و حضور در تیم بزرگسالان یک مبلغی به مربی آن رده سنی پرداخت شود اما بعد از جدایی آجرلو دیگر توجهی به آکادمی نشد.

وی در انتها افزود: دوست نداشتم که با شکایت پیگیر قراردادم باشم اما توجهی نشد و تنها راه باقی مانده رسیدگی از راه قانونی بود.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12584

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها