آب که سر بالا رود، قورباغه ابوعطا می‌خواند!

وقتی که فوتبال حرفه ای ما چیزی از حرفه ای بودن ندارد.

به گزارش دبل استار، هر سال همینطور است؛ تا زمانی که بالانشین اند، لیگ برتر پاک ترین لیگ جهان می شود و به محض لغزش، ناله ها و کارشکنی ها آغاز می شود. کلید واژه “نمی خواهند قهرمان شویم” را حتی اگر به هوش مصنوعی بدهیم، تصاویر یک تیم و کادرش را تحویل مان خواهد داد. کلیدواژه ای که گویا حربه ای است برای فرار از ایرادات فنی دوستان.

چند سالی است به لطف کمیته انضباطی که گویا بودجه اش تنها از جریمه تیم ها، مربیان و بازیکنان تامین می شود، بحث شکایت و بیانیه نویسی مطرح شده است. کافی است یک بازی در لیگ برگزار شود، آنوقت تا یک هفته شاهد شکایت و بیانیه نویسی تیم ها علیه یکدیگر هستیم.

در جدیدترین مورد هم تیم ذوب اهن اصفهان بعد از رفتار غیر حرفه ای یک فیلبردار، طلبکار مآبانه و به دلیل عدم رعایت سقف بودجه از استقلال شکایت کرده است؛ مواردی که به اندازه سیاره های منظومه شمسی از هم فاصله دارند.

در کمال تعجب نیما نکیسا، مدیرعامل تیم ذوب آهن، از طرف جواد نکونام از فیلمبردار دلجویی کرد؛ این در حالی است که در هیچ کجای دنیا فیلمبردار تا این اندازه به نیمکت یک تیم نزدیک نمی شود و اگر دلجویی هم بوده باید از سمت فیلمبردار خاطی صورت می پذیرفته.

سال گذشته نیز در رفسنجان برای ساپینتو، سرمربی سابق استقلال، مشکلاتی به وجود آورده و توقع سکوت و پایمال شدن حق استقلال را داشتند.

حال و با اضافه شدن ذوب آهن به جمع شاکیان، تعداد شاکیان استقلال که حتی مجبور به بازگرداندن بازیکنان مازاد لیست سرمربی شد، به عدد سه رسیده است.

پیش از ذوب آهن، باشگاه‌های پرسپولیس و آلومینیوم اراک هم از آبی‌های پایتخت به دلیل سقف بودجه شکایت کرده بودند؛ موردی که به گفته مدیران این تیم، هیچ مشکلی برای استقلال ایجاد نخواهد کرد.

اما آیا بهتر نیست کمیته انضباطی نیز برای جلوگیری از این شکایات و ملتهب شدن فضای فوتبال، تدبیری بیاندیشد تا هر روز شاهد کارشکنی های تیم ها علیه یکدیگر نباشیم؟

منبع خبر :  سحر صیدی بانی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12583

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها