گزارش/ استقلال متضرر همیشگی اشتباهات داوری

هر ساله از روز اول برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران، سرمربیان لیگ برتر از ضرر داوری برای تیم خود در کنفرانس های مطبوعاتی می گویند و مسئولان کمیته داوران هم آن را توجیه می کنند.

به گزارش دبل استار، لیگ برتر فوتبال ایران همواره مشکلات کوچک و بزرگی در زمینه نرم افزاری و سخت افزاری دارد که مهمترین مشکلات آن در زمینه سخت افزاری نداشتن استادیوم های مجهز، دوربین‌های دیجیتال و بروز، وسایل ارتباطی داوران و از همه مهمتر نداشتن ” وی ای آر “می باشد که وجود همین آخری می تواند ۷۰درصد مشکلات فوتبال ایران و بخصوص داوری آن را حل کند.

هر ساله از روز اول برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران، سرمربیان لیگ برتر از ضرر داوری برای تیم خود در کنفرانس های مطبوعاتی می گویند و مسئولان کمیته داوران هم آن را توجیه می کنند و یا یکی از اشتباهات مانند دو گل آفساید این فصل دیدار پرسپولیس در مقابل آلمینیوم و ذوب آهن آنقدر ضایع باشد که دیگر مطبوعات جریان اصلی هم با هیچ ادیتی نتوانستند آن را توجیه کنند و کمیته داوران مجبور شدند که آن داور را محروم کنند در حالی که درباره داوری ضعیف دیدار استقلال و سپاهان هیچ اظهار نظری نکردند.

در ۴ هفته لیگ برتر باز هم داوری ها با اشتباهاتی که داشتند، با نتایج خود در بعضی مواقع ۳ امتیاز یک تیم را به ۱ امتیاز و یا ۱ امتیاز یک تیم را ۳ امتیاز کردند و همین یک یا سه امتیازهاست که در پایان فصل قهرمان را تعیین می‌کند.

در جهار هفته لیگ برتر تیم های استقلال، شمس‌آذر، ذوب آهن و صنعت نفت آبادان ۲ امتیاز ضرر دیده اند و اگر از دید امتیازی بگذریم در دیدار استقلال و صنعت نفت و ملوان هم دو پنالتی به نفع استقلال گرفته نشده که بخاطر پیروزی استقلال به آنها اشاره نشده است.بعضی داوران ادعا داشتند که گل استقلال به استقلال خوزستان هم آفساید بوده که با گلی که در لیگ برتر انگلیس سیتی زد اگر مقایسه کنیم و چون این توپ در مالکیت هیچکس نبود، آفساید نبوده است.

در این چهار هفته هوادار، سپاهان، پرسپولیس و پیکان هر کدام ۲ امتیاز سوده دیده اند که اگر گل پرسپولیس با آلمینیوم و ذوب آهن را آفساید حساب کنیم، آنها ۳ امتیاز سود کرده اند و مثل فصل پیش بیشترین سود را تا این ۴ هفته داشته اند. بنابراین تا وقتی “وی ای آر ” نیاید و داوران از نظر امکانات و مالی تامین نشوند، مشکلات داوری به این زودی‌ها حل نخواهد شد و در بعضی مواقع جای شکست دهنده و شکست خورده تغییر خواهد کرد.

 

منبع خبر : محسن بهره دار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10614

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها