بهترین‌های استقلال در ۴ هفته ابتدایی لیگ

با بهترین‌ بازیکنان استقلال در 4 هفته اول لیگ آشنا شوید.

به گزارش دبل استار، در فوتبال جهان از چند دهه پیش ابتدا روزنامه ها بعد از هر بازی به همه بازیکنان در زمین نمره می دادند و نمره دادن شامل بازیکنانی می شد که ۳۰ دقیقه در زمین حضور داشته باشند و در پایان هر هفته بازیکن برتر هفته، ماه و سپس فصل براساس نمرات انتخاب می شد. بعد از به وجود آمدن اینترنت بعضی وبسایت ها سریعتر و دقیق تر به بازیکنان نمره می دادند و در فوتبال کشورمان هم چند سالیست که بعضی وبسایت ها با دادن نمره به بازیکنان تیم ها، در هر بازی نمرات همه بازیکنان را مشخص می کنند که براساس آن بهترین و ضعیف ترین بازیکن هر تیم مشخص می شد.

در فوتبال ایران هم این موضوع چند سالیست که مورد توجه فوتبال دوستان قرار گرفته و باتوجه به گلزنی، پاس گل، دفع توپ، بردن نبردها در دفاع و حمله، گرفتن پنالتی، گرفتن و باعث شدن کارت زرد و قرمز به خود و بازیکنان حریف نمرات هر بازیکن را مورد سنج قرار می دهند.

در این چهار هفته که از لیگ برتر کشورمان سپری شده، براساس آماری که منتشر شده است در تیم استقلال ۴ بازیکن برتر این تیم مشخص شده اند که سیدحسین حسینی با نمره ۷/۴۲ بهترین بازیکن استقلال در این چهار هفته بوده که با نگاهی که به عملکرد کاپیتان استقلال می اندازیم، بخوبی به بهترین بودن او پی می بریم.

مهدی مهدی پور با نمره ۷/۲۲ دومین بازیکن برتر استقلال در این ۴ هفته بوده که دادن دو پاس گل در این چهار هفته دلیل بسیار خوبی برای این رتبه مهدی پور می باشد.

آرش رضاوند که فصل پیش هم یکی از بهترین بازیکنان فصل استقلال بود با نم۷/۰۹ در رتبه سوم بازیکنان تیم استقلال می باشد که زدن گل و موفقیت در نبردها و پاس های آخر دلیل بودن آرش در این رتبه می باشد.

ارسلان مطهری با نمره ۶/۹۹ چهارمین بازیکن استقلال می باشد که اگر او در دیدار سپاهان یکی از موقعیت های خود را گل می کرد و باعث تغییر نتیجه می شد، بدون تردید او می توانست در رتبه بالاتری قرار بگیرد.

با نگاهی به آمارهای ارائه شده درباره ۴ بازیکن برتر تیم فوتبال استقلال به این نتیجه می رسیم که این ۴ بازیکن در ۴ پست مختلف از دروازه، هافبک دفاعی و هجومی و خط حمله می باشد و بنظر محمد حسین مرادمند هم اگر در بین ۵ نفر برتر بازیکنان استقلال در این فصل بدانیم که بدون تردید با آماری که ارائه داده او در بین ۵ بازیکن برتر استقلال در این ۴ هفته می باشد که نشان می دهد در تیم استقلال در همه خطوط بازیکنان برتر داشته و دلیل موفقیت تیم هم برتری در همه خطوط ۴ گانه با حضور سیدحسین حسینی می باشد.

منبع خبر : محسن بهره دار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10612

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها