تیم الهلال به مصاف نوبهار ازبکستان می رود

تیم فوتبال الهلال عربستان در شرایطی در نخستین بازی فصل جدید لیگ‌قهرمانان آسیا از نوبهار ازبکستان میزبانی می‌کند که تمام بلیت‌های این بازی به فروش رفته است.

به گزارش دبل استار، تیم فوتبال الهلال عربستان امشب _دوشنبه بیست‌وهفتم شهریورماه_ در چارچوب نخستین دیدار خود در مرحله گروهی فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ رقابت‌های لیگ‌قهرمانان آسیا به‌عنوان یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی باید در ورزشگاه الملز شهر ریاض به مصاف نوبهار ازبکستان برود.

ورزشگاه الملز با ۲۸ هزار صندلی گنجایش این دیدار را در خود برگزار می‌کند و براساس اعلام رسانه‌های عربی، تمام ۲۸ هزار بلیت این مسابقه به فروش رفته و فردا نیمار جونیور به‌همراه دیگر ستاره‌های کهکشانی الهلال با ورزشگاهی مملو از تماشاگر برای این دیدار حاضر می‌شوند و باید انتظارات را نیز برآورده کنند.

البته هفته گذشته بود که مدیران باشگاه عربستانی اعلام کردند می‌خواهند بازی‌های خانگی خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه ملک‌فهد با ظرفیت ۶۸ هزار تماشاگر برگزار شود تا با حضور حداکثری تماشاگران، رقبا را تحت فشار بگذارند. شاگردان سیدمهدی رحمتی در آخرین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در تاریخ بیست‌ویکم آذرماه میهمان الهلال در شهر ریاض عربستان خواهند بود.

ظرفیت ورزشگاه ملک‌فهد در نوامبر آینده به ۹۰ هزار تماشاگر افزایش خواهد یافت تا برای جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ که عربستان میزبان آن خواهد بود، آماده شود. ورزشگاه ملک‌فهد در شرایطی به‌عنوان میزبان بازی‌های خانگی الهلال در لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شد که در نخستین بازی الهلال، ورزشگاه الملز میزبان بازی مقابل نوبهار است.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10803

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها