شاکی، این بار در نقش متهم؛ 

 انکار تخلفات در قالب بیانیه

جلسه بررسی و راستی آزمایی قراردادهای بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس برگزار شد.

به گزارش دبل استار، از آنکه سپاهان برای تخلف در بحث نقل و انتقالات و سقف قراردادها نقره داغ شد و با کسر ۴ امتیاز صدر جدول را از دست داد و به رتبه چهارم سقوط کرد، امروز این مسئله برای پرسپولیس تکرار شد و جلسه‌ای برای بررسی و راستی آزمایی قراردادهای بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس برگزار و نتیجه آن به کمیته انضباطی ارجاع داده شد.

پس از تشکیل این جلسه، عنوان شد که باشگاه پرسپولیس در چهار مورد از دستورالعمل‌های نقل و انتقالاتی تخطی کرده است:

١.جذب نبیل باهویی بدون تست پزشکی

٢.بند فسخ در قرارداد عمری، ترابی و سلمانی

٣. پرداختی خارج از قرارداد به بیرانوند، کنعانی، ترابی و زاهدی

۴. پرداخت مالیات مربیان و بازیکنان خارجی.

این مواردی که در تخلفات پرسپولیس ذکر شده باعث شد تا آنها یک بیانیه‌ای صادر کرده و در آخر منکر این قضیه شوند که راه درستی برای پیشبرد نقل و انتقالاتشان نرفته‌اند.

در بحث باز شدن یک پرونده دیگرِ تخلف در نقل و انتقالات باشگاه‌ها که امروز برای پرسپولیس رخ داد، سوالی مطرح می‌شود که ابتدا پرسپولیسی‌ها دلیل شان برای شکایت از سپاهان چه بود؟ اولین و منطقی ترین دلیلی که می‌توان برای این شکایت داشت انجام بازی در چهار هفته ابتدایی با سپاهان بوده است که پرسپولیس هنوز در فصل جدید به مصاف زردپوشان نرفته‌ و دومین موردی که با جلسه بررسی قراردادهای پرسپولیس مطرح می‌شود این خواهد بود که پرسپولیس چطور در تمامی بندهای بیانیه اش از «رعایت تمام قوانین به خود می‌بالد» که حالا دومین تیم به دام افتاده برای تخطی از دستورالعمل‌های نقل و انتقالات معرفی شده است؟

شاید بهتر باشد باشگاه پرسپولیس قبل از نشانه رفتن انگشت اتهام به سوی دیگران، در اظهارات خود صادقانه تر رفتار کند، چرا که هنوز سوالات چگونگی تمدید مجوز بازی سرلک که با اعلام درویش”من در جریان نیستم” وجود دارند و اکثریت قراداد ١۵ میلیاردی بیرانوند را باور نکرده‌اند.

به اتفاقی که برای سپاهان افتاد، این انتظار از کمیته انضباطی وجود دارد که بدون نگاه رنگی به پرونده جدید سرخ‌ها رسیدگی کند.

 

منبع خبر : راضیه شیروانی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10805

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها